בבית"ר מחכים שעטר יבקש להשתחרר ממכבי, התרגשות מחזרת ורד

אלירן עטר
אלירן עטר | אודי ציטיאט

לוי ובניון, שעדיין ממתינים לחלוץ ומקווים שיצטרף, מנסים לקדם הגעת שחקן התקפה זר עוד השבוע. במועדון אישרו כי הקשר ייכלל בסגל: "תשעה חודשים של חבלי לידה, עכשיו, אחרי עזיבת קינדה, צריך שיחזור מהר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים אישרו את הפרסום אמש לפיו אחרי היעדרות ארוכה בת תשעה חודשים – עידן ורד שטרם שיחק העונה, ישוב למגרשים. הקשר נכלל אתמול (שבת) בסגל המורחב המונה 19 שחקנים לקראת המשחק הערב (20:00, שידור ישיר בספורט2) נגד סקציה נס ציונה. ורד התבשר הבוקר על ידי רוני לוי כי הוא עשוי אף לקבל דקות ראשונות.

"אלה היו תשעה חודשים של חבלי לידה, שהפציעה של מיכאל אוחנה בתחילת הדרך הפכו אותם לקשים יותר", אמרו גורם בבית"ר על ההחלטה לזמן את הקשר לסגל הרחב, ואין ספק שבמועדון מתרגשים. "כשהבנו שלא בטוח שעידן יחזור לפתיחת העונה, היה אפשר לבנות על מיכאל אוחנה וגדי קינדה. אבל כשהם לא נמצאים ולא ברור מתי ורד יחזור, זה הפך את המשימה להגיע לאירופה לקשה יותר. עכשיו, לאחר עזיבת קינדה, אנחנו צריכים שישוב במהרה".

ואכן, ורד היה אמור להיכלל כבר לפני מספר ימים בסגל, אך בעצה אחת עם הצוות הרפואי, יוסי בניון ורוני לוי, הוחלט לעכב את חזרתו למועד אחר. אתמול, מיד לאחר האימון, ורד התבשר כי הוא מוזמן להתכנסות והדבר עורר תקוות חדשות בקרב הצוות המקצועי.

בקבוצה נרגשים מחזרתו. עידן ורד (אריאל שלום)

חזרתו של ורד עדיין לא מרמזת על שינוי התכניות המקצועיות של המנהל המקצועי והמאמן. בקבוצה מהבירה עדיין רוצים את חנן ממן ופניה נעשתה בעניין להפועל באר שבע. במועדון עדיין מחכים, מאז החודש שעבר, לשחרורו של אלירן עטר ממכבי תל אביב. כזכור, לוי החליט לצרף את השחקן אם ישוחרר מהמועדון. בית"ר לא תפנה ותציע פיצוי תמורת עזיבה מיוזמתה, אלא תמתין שהשחקן עצמו ייזום את המהלך.

במהלך השבוע שעבר שוחח משה חוגג שלוש פעמים עם יעקב שחר בנוגע לירדן שועה, אך הבינו כי שחרורו לא עומד על הפרק. חוגג אף הציע לשחר לשלם את כל הכסף שהשקיע בשחקן עד כה, אבל בבית"ר סיפרו כי נשיא מכבי חיפה סירב להצעה הזאת. כך או כך, לוי ובניון מנסים להנחית שחקן התקפה זר עוד השבוע ומצמצמים את רשימת המועמדים.

ובחזרה למשחק הערב – לירן רוטמן ימשיך לפתוח במקום פרדי פלומיין המושעה. בבית"ר סיפרו כי שלום אדרי קיבל את ההחלטה בצורה בוגרת אחרי שהובהר לו שהצוות רוצה לשתף אותו בהדרגה. "יש לשלום אופי חזק, המשחק האחרונים הוכיחו זאת", אמרו בבית"ר.

 לירן רוטמן. ימשיך בהרכב במקומו של פרדי פלומיין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי