אלישע לוי: "יכולים לקחת נקודות נגד מכבי חיפה"

אלישע לוי
אלישע לוי | אודי ציטיאט

לאחר שני ניצחונות רצופים, מאמן בני יהודה הצהיר: "נפגוש את הקבוצה בכושר הטוב בליגה, אבל אנחנו צריכים נקודות". על ינואר: "יהיו שינויים ויש לנו עוד שמות בקנה". בנוסף לחלוץ השבדי, שי גולן הצטרף מק"ש

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

מאז הגיע אלישע לוי לבני יהודה תל אביב, הקבוצה עם שני ניצחונות רצופים ורק במשחק הבכורה להפועל תל אביב הוא הפסיד. כך, אחרי חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים תחת יוסי אבוקסיס, הזהובים שוב יכולים לחשוב ולהילחם על מקום בפלייאוף העליון – ולשם כך יצטרכו להפתיע מחר את מכבי חיפה (שני, 20:15).

אוהדי בני יהודה יוכלו מחר להכניס ציוד עידוד לראשונה מאז הדרבי התל אביבי בו בין מכבי להפועל ויקוו שהקבוצה תמשיך במומנטום החיובי אחרי הנציחון נגד הפועל כפר סבא במחזור האחרון. על פי התרגול המסכם, נראה שהמאמן אלישע לוי יהמר על הרכב התקפי יותר ויערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר מוחמד גדיר שהחלים מפציעה יפתח במקום אריאל לזמי. דור אלו שהפך לאחרונה לשחקן הרכב קבוע, ימשיך בעמדת המגן הימני ושי מזור יפתח לצידו של תאמבי סגס בקישור האחורי. מתיאה ליואיץ' ימשיך בקישור לצדם של עמית זנטי ודור ג'אן.

כפי שפרסמנו הבוקר, חלוץ הרכש החדש, השבדי ממוצא מרוקאי, עומאר אדארי, סיים את מרבית הבדיקות הרפואיות וסיכם את תנאיו לעונה וחצי. החלוץ יעבור עוד בדיקה אחת וצפוי להצטרף כבר השבוע לאימוני הקבוצה. במקביל, שחקן נוסף שחתם היום רשמית הוא הקשר בן ה-21 שי גולן, שחתם לשנתיים וחצי. גולן, שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א ומשתייך לסגל הנבחרת הצעירה, הגיע מעירוני קריית שמונה.

עוד לפני הראיון שוחח עם התקשורת אלישע לוי ואמר: "לשמחתי התאקלמתי מהר בשלושה שבועות. המטרה הראשונית שלי ושל הקבוצה הייתה להתאקלם כמה שיותר מהר כי היו לנו שלושה משחקים תוך ימים ספורים – הפסדנו להפועל ת"א, עברנו שלב בגביע שזה מאוד חשוב וניצחנו משחק מאוד מאוד חשוב נגד כפ"ס בחוץ. הכי חשוב היה להתאקלם ולהביא תוצאות ולשמחתי מצאתי קבוצה כמו שחשבתי, מקום טוב ומשפחתי עם תנאים מאוד טובים ורצון ללמוד. אנחנו עובדים ביחד, לא מסתפקים בזה ויש לנו עוד דרך ארוכה לעשות, תוך כדי שנשיג תוצאות בליגה כזו צפופה". 

אם הוא אחראי לעצירת המומנטום הרע: "אנחנו מתרכזים בעשייה, מביאים את הנקודות שצריך ועובדים כקבוצה. אנחנו לא רוצים לדבר הרבה, אלא לבוא ובתוך כל הדבר הזה, כאילו שאף אחד לא מרגיש, להטמיע את הסגנון שאני אוהב, לחפש את השיטה וגם לשנות את הסגל בחלון של ינואר. עוד לא סיימנו לשנות ואלה לא יהיו שינויים דרמטיים, אבל אנחנו רוצים לצרף ישראלים ולמצוא זרים". 

עוד על חלון ינואר: "אנחנו עושים מאמץ גדול מאוד לשנות את הקבוצה. כשהגעתי מצאתי שיש בעיות בחוליה האחורית, באמצע וגם בחלק הקדמי. ההנחיה שלי ושם כל המאמץ, הוא להביא שחקנים לחלק הקדמי. עומאר צריך לעבור את הבדיקות ואמור לחתום, אבל עד שזה לא נחתם זה לא נחתם. כבר ראיתי מקרים שבאו והתהדרו והשחקן למחרת לא היה בארץ, אז לא נפרסם שמות סתם. בנוסף אליו יש לנו עוד שמות בקנה, אך נמתין בסבלנות ובתקווה שנחזק את הקבוצה במהרה". 

על עומאר אדארי: "הוא שחקן מנוסה, שמתאים גם לחשיבה שלי ושל המועדון וגם די צעיר. הוא שחקן של מספרים, אם תעקבו אחריו תראו שהוא יודע לבשל ולהבקיע ושם היינו צריכים להתחזק".


אדארי. בקרוב במדים הזהובים (IK Sirius Twitter)

על מכבי חיפה: "התחושות הן שאנחנו הרבה יותר בטוחים בעצמנו מאשר לפני שבועיים, גם יותר מסונכרנים. ברור לנו שמצפה לנו משחק קשה נגד הקבוצה אולי בכושר הטוב ביותר בליגה, אבל אנחנו תמיד מאמינים ואם נציג משחק קבוצתי ומחויבות מקסימלית אז אין משחק שאנחנו לא יכולים לקחת בו נקודות. אנחנו מכבדים מאוד את מכבי חיפה או כל יריב אחר, אבל בשבילנו המלחמה היא על נקודות".

אם זה לא עוד משחק עבורו לאור עברו במכבי חיפה: "אין קשר. מכבי חיפה הייתה לי לבית, לקחתי אליפויות וכו', אבל כבר יצא לי לשחק נגדה. אנחנו משחקים על נקודות, כי אנחנו צריכים נקודות".

על מחאת אוהדי בני יהודה: "האוהדים רגילים לפלייאוף עליון, להישגים ולגביע, אבל מה שיקבע זה הרצון שלנו והתוצאות. אני הגעתי לקבוצה בסיטואציה לא פשוטה, שהפסידה בחמישה משישה משחקים. זו לא סיטואציה נוחה ולכן אני מסתכל רק על המשחק הקרוב ולאט לאט נציג מטרות".

.(אוהדי בני יהודה חוגגים עם שחקני הקבוצה. "מה שיקבע זה הרצון שלנו והתוצאות" (אודי ציטיאט)

 

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, דור אלו, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, שי מזור, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', עמית זנטי, דור ג'אן, מוחמד גאדיר
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי