ברדה: "אנחנו נהיה בפלייאוף העליון". מימר: "נתנו מתנה לנתניה"

שי ברדה
שי ברדה | אריאל שלום

לאחר ה-0:1 על חדרה, מאמן המנצחת נשמע מעודד לקראת ההמשך: "אנחנו חייבים להגיע לפלייאוף העליון, זה מגיע לקהל ולבעלים". המאמן המפסיד: "ה-VAR לא מעניין, נתניה לא הגיעה למשחק וניצחה רק בגלל פנדל"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה אולי לא יכולה מעודדת מהיכולת, אבל הערב (ראשון) התקרבה באופן משמעותי לשישייה הראשונה בזכות 0:1 קטן על הפועל חדרה שהעלה אותם למקום השביעי. שי ברדה ומאמן המפסידה שרון מימר דיברו בסיום המשחק על החלטות ה-VAR ועל המטרות להמשך העונה.

שי ברדה דיבר ראשון: "בסופו של דבר ה-VAR לא הכריע, השופט מקבל החלטות לטוב ולרע וזה חלק מהמשחק. עכשיו סוף סוף אפשר לחייך, אנחנו עוברים העונה רכבת הרים בלונה פארק. אנחנו משחקים פתוח ולפעמים אנחנו נענשים על איכויות של קבוצות טובות יותר, אבל אנחנו באים לשחק כדורגל".

למה הייתי על הקווים במחצית השנייה? "אתם מתעסקים בשטויות, אתם תראו אותי יושב עוד הרבה במחצית השנייה ואת דראפיץ' עומד 90 דקות". האם נהיה בפלייאוף העליון: "אנחנו חייבים לעלות לפלייאוף העליון, זה מגיע לבעלים ועד עכשיו אנחנו לא נראים טוב. לאוהדים מגיע סוכרייה וגם להם מגיע אנחנו נהיה שם".


"מגיע לאוהדים ולבעלים שנהיה בפלייאוף העליון". אייל סגל (דני מרון)

המאמן המאוכזב שרון מימר אמר מנגד: "ה-VAR לא מעניין, חבל שנתנו מתנה לנתניה, הם כמעט לא הגיעו למשחק, ורק בגלל פנדל הפסדנו. במחצית השנייה גם הגענו למצבים טובים ושוב אני אומר חבל שזה קרה בגלל פנדל מיותר".

האם תגיעו לפלייאוף העליון: "אנחנו לא דיברנו על הפלייאוף המטרה היא לצבור כמה שיותר נקודות, לפעמים הולך יותר טוב ולפעמים פחות טוב. ינואר? אני לא רואה שבקבוצות אחרות מחתימים שחקנים יותר מדי טובים. אנחנו נחתים עוד שחקן אחד או שניים עד תום חלון העברות".


"חבל שנתנו מתנה לנתניה". שרון מימר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי