זעם בחדרה: "רק סובלים מה-VAR", מסיקה ומוגרבי יצטרפו בינואר?

שחקני הפועל חדרה מאוכזבים
שחקני הפועל חדרה מאוכזבים | אריאל שלום

בקבוצה מהשרון יצאו בתחושות קשות לאחר ההפסד 1:0 לנתניה: "מדוכאים וכואבים. הגיע הזמן שהמערכת החדשה תהפוך ליעילה יותר". הוחלט לחזק את ההתקפה: "חלק מהשחקנים שלנו לא בכושר". הקשרים עשויים להגיע בקרוב

(גודל טקסט)

תחושות קשות מאוד בהפועל חדרה לאחר ההפסד 1:0 אמש (ראשון) למכבי נתניה. בקבוצה מהשרון כועסים בעיקר על החלטות צוות השיפוט של המשחק, כשבמרכז נמצא הפנדל אותו קיבלה נתניה בסיום, אשר הפך לאחר מכן לשער הניצחון. 

בחדרה אמרו: "מדוכאים וכואבים שה-VAR הכריע את המשחק. הגיע הזמן שהמערכת החדשה תהפוך ליעילה יותר ובעיקר למדויקת ובינתיים אנחנו סובלים ממנה". כעת, הקבוצה של שרון מימר נשארה במקום השישי בטבלה ויודעת היטב כי הפסד גם במחזור הבא לסקציה נס ציונה עלול לגרום למאבקי תחתית בקרוב.

בשל המצב, הוחלט בחדרה להתחזק בקרוב ולשים דגש על החלק הקדמי. "אנחנו צריכים יותר גיוון במיוחד שהרבה שחקנים שלנו לא בכושר. יש שחקנים שאולי חושבים שאין להם מחליף אז נביא לכל אחד מתחרה ראוי" סיפרו גורמים בקבוצה.


"הגיע הזמן שהמערכת החדשה תהפוך ליעילה יותר" (אודי ציטיאט)

בימים האחרונים כבר ניהלו אנשי המועדון משא ומתן עם הקשר סדריק קוואדיו, ששיחק לאחרונה בליגה בבלארוס. בחדרה כבר ארגנו לשחקן את כל התנאים להגעתו לישראל, אך אז השחקן הכפיל את דרישותיו הכספיות, עניין שגרר כעס בקבוצה הישראלית, אשר החליטה לוותר על השחקן.

כבר בימים הקרובים יעביר מימר רשימת מועמדים נוספים, כאשר בקבוצה רוצים להתחזק בשחקן התקפה אחד לפחות עד תום מועד ההעברות. מעבר לכך, בחדרה רוצים להתחזק גם בשחקן הגנה ובוחנים מספר אופציות ישראליות.

לאחרונה גם ניסו בחדרה לבחון אופציה להעביר כבר עכשיו את הקשרים ריף מסיקה ופיראס מוגרבי, אשר חתמו לעונה הבאה במועדון. בהפועל אום אל פאחם וגם בבני סכנין בשלב זה מתנגדים למהלך. אגב הקשר סולומון דניאל והחלוץ לוסיו מרינאו ספגו צהוב חמישי אתמול וייעדרו בעוד עשרה ימים ממשחק הליגה מול בני יהודה.


ריף מסיקה. יגיע כבר בינואר להפועל חדרה? (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי