ספורי לא סובל משבר בכתפו אך ייעדר ברבעי, בקבוצה בודקים אלטרנטיבות לתורג'מן

רמזי ספורי
רמזי ספורי | מאור אלקסלסי

הקשר שנפצע נגד ק"ש עבר צילום רנטגן ויחמיץ את מכבי ת"א. גם קלטינס וטאהא ייעדרו. האסלביינק עשוי לשוב ל-11. בקבוצה ממשיכים לנסות לאתר את האוהדים שנהמו ונערכים למצב בו חלוץ אוסטריה וינה לא יגיע

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

על רקע ההתעסקות עם פרשת הנהמות הגזעניות של אוהדי הקבוצה (לכאורה) במשחק החוץ של הקבוצה בקריית שמונה, בהפועל באר שבע פתחו בהכנות לקראת משחק הבית המסקרן והחשוב ביום רביעי מול האלופות ומוליכת הטבלה, מכבי תל אביב. למרות הפער הגדול בין הקבוצות בטבלה שעומד על 17 נקודות והעובדה כי באר שבע יצאה בשלב הזה של העונה ממירוץ האליפות, לבאר שבע חשוב לנצח את המשחק ולהנחיל לצהובים הפסד בכורה העונה בליגה, גם כדי לצמצם את הפער מול בית"ר ירושלים השלישית, העומד כבר על שבע נקודות.

יוסי אבוקסיס יצטרך להסתדר ללא הקשר רמזי ספורי שנפצע בכתפו במשחק בקריית שמונה, אך יש חדשות טובות. ספורי עבר אתמול (ראשון) צילום רנטגן ובעקבות כך נשלל חשש לשבר בכתף שעלול היה להשבית הקשר לתקופה ממושכת. מי שצפוי לחזור להרכב על חשבונו הוא חנן ממן.

לצערה של הקבוצה מהדרום, ספורי הוא לא הנעדר היחיד. גם הקשר האחורי דוד קלטינס ייעדר מהמשחק, בשל חמישה כרטיסים צהובים. על המשבצת שלו מתמודדים נאור סבג ותומר יוספי. הבלם לואיי טאהא, שטרם התאושש מהדלקת במפרק הירך ימשיך להעדר.

קלטינס. יחמיץ גם הוא את מכבי ת"א (מאור אלקסלסי)

אבוקסיס, שלא היה שבע רצון מחוסר התכליתיות בחלק הקדמי של הקבוצה במשחק מול קרית שמונה, מתלבט האם להמשיך ולתת קרדיט לניב זריהן, או לעלות במקומו את ההולנדי-סורינאמי, נייג'ל האסלביינק.

בתוך כך, בבאר שבע עדיין מנסים להגיע לאותם אוהדים שעל פי החשד נהמו קריאות גזעניות אל עבר שחקני קריית שמונה, כאשר בין השאר מנסים בבאר שבע להיעזר במצלמות במעגל סגור שנמצאות באצטדיון העירוני בקריית שמונה. אם יצליחו לאתר את אותם האוהדים, מתכוונים בבאר שבע להגיש נגדם תלונה במשטרה ובמקביל גם תביעה אזרחית.

לאחר העונש שספגה אתמול הקבוצה בבית הדין בגין קריאות גזעניות לעברו של יונס מלדה ממכבי נתניה, לפני משחק הגביע בין הקבוצות, בבאר שבע מודעים לכך כי בדיון הבא שצפוי להיערך לקבוצה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות המקרה החריג שהתרחש בקריית שמונה, עלולה הקבוצה להיענש במשחק ביתי ללא קהל או במשחק רדיוס עם קהל. בבאר שבע עושים מאמצים גדולים, כאמור להגיע לאותם אוהדים סוררים עוד בטרם יערך הדיון.


האסלביינק. אבוקסיס שוקל להחזירו ל-11 (אריאל שלום)

במקביל, נמשכים המאמצים לסגור בימים הקרובים את עסקה אלון תורג'מן בשאיפה שקבוצתו, אוסטריה וינה תיתן אור ירוק למהלך, כאשר בבאר שבע גם בוחנים מספר מועמדים שהוצאו לקבוצה, כדי להיערך למצב בו תורג'מן בסוף לא יגיע לבירת הנגב.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי