אביטן שוחח עם גאנם, שחקני הרכש החדשים עשויים להיכלל בסגל

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

רעננה בכוננות גדולה לקראת המשחק נגד ק"ש ברביעי, עדי נמני יחזור ל-11 המאמן עודד את החלוץ שמתחרה עם יואב תומר על המקום ב-11. בקבוצה ממתינים לשחרור הבינלאומי של סוריאנו, לאחר האימון יוחלט גם לגבי גנון

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (רביעי) את עירוני קריית שמונה באצטדיון המושבה במטרה אחת ברורה: לחזור לנצח ולברוח מהקו האדום. בקבוצה רוצים לשכוח מהתיקו המאכזב בשבת נגד הפועל חיפה כאשר החניכים של ניסו אביטן הובילו 0:2 אך נאלצו להסתפק בתיקו 2:2. רעננה תפגוש ביום שני את מכבי תל אביב ובקבוצה רוצים להגיע למשחק נגד האלופה עם ביטחון ומוראל גבוה.

המאמן ניסו אביטן ממשיך לקיים שיחות אישיות עם השחקנים הבכירים כאשר שוב נקרא לשיחה החלוץ קייס גאנם שלא מצליח לשחזר את יכולתו מהעונה שעברה ולאחרונה אף איבד את מקומו ב-11. אביטן עודד את החלוץ והבטיח לתמוך בו ולעזור לו לחזור לכושר שאפיין אותו. עד היום ב-18 הופעות רשם החלוץ שער אחד ותרם בישול נוסף.

נכון לעכשיו אין התפתחות בנוגע לאפשרות שהחלוץ יעבור למכבי תל אביב. גורם במועדון התייחס לנושא: "ישנם דיבורים מול מכבי תל אביב, אבל עדיין שום דבר לא סגור. לא נעמוד בדרכו של שום שחקן אשר יבקש להתקדם במועדון אחר. נמתין  עד לסגירת חלון ההעברות, הכל יכול לקרות".

קייס גאנם ויואב תומר. הפועל רעננה דרוכה (דני מרון)

לקראת המשחק מחר, ניסו אביטן אמר: המאמן ניסו אביטן לקראת המשחק מול קריית שמונה מחר: "במצבנו כל משחק הוא חשוב מאוד, כל התמודדות היא קריטית וגורלית בעיקר משחק מול יריבה ישירה לתחתית כמו קריית שמונה, אין ספק שזה קרב מאוד חשוב ואנחנו דרוכים ומוכנים למשחק הזה. לגבי מה שקרה בסיום המשחק מול הפועל חיפה, אי אפשר כמובן לתקן מה שהיה ואנחנו עם הפנים קדימה ולא מתייחסים לדברים האלו. לגבי רצף המשחקים בליגה, מבחינתי אין דבר כזה שנקרא עומס משחקים, כל דבר הוא תירוץ למשימה העיקרית – אנחנו צריכים לבוא ולנצח את המשחק מול קריית שמונה".

קייס גאנם הוסיף: "מה שקרה בסיום המשחק מול הפועל חיפה לא השפיע עלינו, אנחנו מקצוענים ומתעסקים כרגע רק במשחק הבא. אנחנו מבינים היטב את החשיבות של המשחק מול קרית שמונה שצמודה אלינו בתחתית הליגה. זה עוד אחד ממאבקי התחתית, אבל עבורנו זה עוד משחק בו אנחנו חייבים לנצח ולהביא שלוש נקודות חשובות שיתנו לנו אויר לנשימה בתחתית".

אתמול (שני) הצטרפו לקבוצה שני שחקני רכש ורק הערב יחליט אביטן האם יכללו בסגל הרחב למשחק. מדובר בחלוץ האיטלקי-גרמני איליה סוריאנו, ששחרורו הבינלאומי טרם הגיע, וכן ויטלי גנון. מסתמן כי המגן הימני עדי נמני שסיים עונש הרחקה ישוב להרכב הפותח על חשבונו של עמית כהן. הקשר אור דסה שולב רק מהספסל במשחקים האחרונים ונראה שכך יהיה גם הפעם.

הרכב המשוער: אסף צור, עדי נמני, דויד מתיאוס, עידו לוי, ירדן כהן, בן בנימין, אביחי ידין, שניר שוקר, כרם ארשיד (אור דסה), יואב תומר (קייס גאנם), יוג'ין אנסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי