Sport1 Banner

איביץ': "אולי אתם שואלים על עטר כל הזמן כי אתם חברים שלו?"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

"למה אתם לא שואלים על ברסקי, חוזז ובלקמן?", כך השיב איביץ' כשנשאל על עתידו של החלוץ במסיבת העיתונאים לקראת המשחק המסקרן בב"ש. טיבי: "אנחנו לא פייבוריטים". פרץ לא ייכלל בסגל, שכטר בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)

אחרי שמכבי חיפה גברה על בני יהודה והורידה את הפער לארבע נקודות, מכבי תל אביב תפתח מחר (רביעי ב-20:15) את המחזור ה-21 בליגת העל באצטדיון טרנר נגד הפועל באר שבע ותקווה להמשיך את הריצה המסחררת שלה במשחקי חוץ – שעומדת על עשרה ניצחונות בעשרה משחקים העונה. האלופה, שלא הפסידה בשלושת המפגשים האחרונים שלה בבירת הנגב, תקיים בהמשך היום את האימון המסכם לקראת ההתמודדות.

מלבד אורוש ניקוליץ' הסרבי, שמתקשה להחלים מהפציעה בברכו, ודור פרץ, שעדיין לא מוכן לשוב לפעילות, סגל מלא צפוי לעמוד לרשותו של ולדימיר איביץ', שככל הנראה יזמין למשחק החוץ בבאר שבע את אותם שחקנים שנכללו ב-18 במשחקים האחרונים. המאמן עשוי לבצע שינוי אחד או שניים ב-11, כשאיתי שכטר מועמד לפתוח על חשבון צ'יקו אופואדו ואילו גם אבי ריקן ואילון אלמוג נמצאים בתמונת ההרכב.

איביץ' פתח את דבריו במסיבת העיתונאים: "אמרתי הרבה פעמים שאנחנו צריכים לחשוב על עצמנו ועל המשחק שלנו. אם נעשה את זה בדרך טובה דברים ילכו טוב עבורנו. זה אומר שאנחנו צריכים לתת את המקסימום ולהילחם עד השנייה האחרונה עבור המטרה. זו המטרה שלנו בכל משחק".


באר שבע איכותית יותר עם אבוקסיס? (מאור אלקסלסי)

איביץ' נשאל לגבי מעמדו של אלירן עטר והפרסומים בתקשורת על כך ששמו נקשר לבית"ר ירושלים: “הוא חלק מהקבוצה ואני לא קורא מה שכתוב בעיתונים או בתקשורת לגביו". כשנאמר לאיביץ' שעטר לא משותף כלל במשחקים האחרונים, המאמן השיב: "אם אני זוכר נכון, הוא קיבל בתחילת השנה הזדמנויות כמו שחקנים אחרים. יש עוד שחקנים שלא נכללים בסגל. ניק בלקמן משחק? רוסלן ברסקי? מתן חוזז? אולי גם הם מבוקשים בקבוצות אחרות, אבל אתם שואלים רק על אלירן עטר. אולי אתם שואלים עליו כל הזמן כי אתם חברים שלו? אני לא כל כך מבין את זה".

על הפועל באר שבע: "זו קבוצה שהייתה אחת הדומיננטיות בישראל בחמש השנים האחרונות. יש לה הרבה שחקנים טובים ולאחרונה היא החליפה מאמן. כשזה קורה אז החודשיים הראשונים חשובים עבור הקבוצה, כי השחקנים נותנים מאה אחוז בכל משחק וזה אומר שאנחנו צריכים לחשוב על הדרך בה אנחנו רוצים לשחק. אנחנו יודעים שהם יכולים לשחק בכמה שיטות, אבל אנחנו מוכנים ואנחנו צריכים להכין את עצמנו גם מנטלית. זה כמו דרבי, משחק חוץ קשה ואנחנו רוצים לקחת שלוש נקודות ולהציג כדורגל טוב".

השפעתו של יוסי אבוקסיס על הפועל באר שבע: "זו אמת שבאר שבע קבוצה איכותית יותר, זה משהו ידוע. מה הם יעשו נגדינו מחר? זה עניין שלהם ולא שלי. אני מכין את הקבוצה שלי".




לא ייכלל בסגל. דור פרץ (אריאל שלום)

האם דור פרץ ייכלל בסגל: "עדיין לא".

איביץ' סיכם: "אני מקווה שהרבה מהאוהדים יהיו איתנו, יתמכו בנו וידחפו אותנו קדימה כמו שהם יודעים לעשות בכל משחק".

לצידו של איביץ' התייצב הבלם איתן טיבי, שאמר: "זה משחק מאוד חשוב עבורנו ואנחנו מקווים לצאת עם שלוש נקודות. באר שבע קבוצה מצוינת, השנה המקום שלה שונה אבל אנחנו מאוד מכבדים אותה וחושבים שהיא קבוצה טובה. זה משחק חוץ קשה. בכדורגל אין פייבוריטים. אם אתה לא בא ונותן הכל במשחק אתה לא פייבוריט".

על מירוץ האליפות: "אין ספק שהשנה המאבק יותר צמוד וחזק. אפשר להגיד שאנחנו הרבה יותר דרוכים לקראת כל משחק. יודעים שכל משחק הוא מאוד מאוד חשוב".

על משחק ההגנה:"כל הקבוצה עוזרת המון להגנה וכמובן שזה עוזר לנו. אני חושב שבסופו של דבר זו יכולת קבוצתית, כמו למשל שההתקפה צריכה את ההגנה כדי להתחיל מהלכים אז ההפך. אני שמח שכל הקבוצה נרתמת למשימה הזו".


קלישאתי כהרגלו, איתן טיבי (אודי ציטיאט)

בתוך כך, כשנותרו עוד שישה משחקים לפתיחת הפלייאוף העליון, מכבי תל אביב יצאה במבצע מיוחד במסגרתו היא הודיעה על מכירת מיני מנוי במחירים אטרקטיביים לשלושת משחקי הבית הנותרים עד לסיום העונה הסדירה. גולת הכותרת מבחינת האוהדים היא הבטחת המקום בדרבי התל אביבי הגדול, אותו תארח האלופה בסוף חודש פברואר. הצהובים מכרו למעלה מ-1,000 חבילות בתוך פחות מ-24 שעות ועושה רושם שהיד עוד נטויה.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, אנריק סבוריט, דן גלזר, אייל גולסה, דור מיכה, יונתן כהן, עומר אצילי, איתי שכטר (צ'יקו אופואדו).

עוד באותו נושא: איתי שכטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי