ווילדסחוט: "מצפה לפלייאוף, כי שם נפגוש קבוצות שרוצות לשחק"

יאניק ווילדסחוט, סאקו טורה
יאניק ווילדסחוט, סאקו טורה | מאור אלקסלסי

ההולנדי של מכבי חיפה התראיין במולדתו: "חלק מהקבוצות בישראל מתמקדות בהגנה, זה לא כיף". על המאבק מול מכבי תל אביב: "נעשה הכל כדי לזכות באליפות"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"אספתי מידע משחקנים ששיחקו בישראל והתגובות שקיבלתי היו חיוביות ולכן, לאחר שהתייעצתי עם משפחתי, החלטתי להגיע. לישראל יש תדמית מסוימת בעיני אנשים וגם אני בעצמי חשבתי כך, אבל הופתעתי לחיוב ואין בי שום חרטה". הדובר הוא יאניק ווילדסחוט, שחקן הכנף של מכבי חיפה, שהתראיין היום (שלישי) בהולנד.

על הרמה בליגת העל וההתאקלמות בכרמל: "מבחינת כדורגל, אני נמצא במועדון כל כך גדול עם אוהדים בכל רחבי המדינה. בכל משחק בית האצטדיון כמעט מלא ובמהלך משחקי חוץ מלווים אותנו בין 3,000 ל-4,000 אוהדים. יש בליגה הישראלית שש קבוצות חזקות שרוצות לשחק כדורגל, אך היתר משחקות עם המון שחקני הגנה ומצופפות את המשחק. זה לא ממש כיף. פלייאוף האליפות (הפלייאוף העליון) ייצא לדרך באמצע חודש מארס ואני מצפה לזה, כי שם אנחנו נתמודד אך ורק מול קבוצות שרוצות לשחק כדורגל. אנחנו מפגרים כרגע בארבע נקודות אחרי המוליכה מכבי תל אביב, אבל נעשה הכל כדי לזכות באליפות".

חזרה אפשרית להולנד: "כדורגל הוא ענף מוזר. כשעזבתי את הולנד, התכנון שלי היה לא לשוב עד שאפרוש, אך לפעמים היבטים אחרים עשויים לשחק תפקיד. בשלב מסוים, אולי בשביל אשתי ומשפחתי, זה יהיה נכון לחזור להולנד. יש לי חוזה עד סוף העונה הבאה במכבי חיפה, אבל בכדורגל אתה לעולם לא יכול לדעת מה יקרה. זה יהיה נחמד לסיים את הקריירה בהולנד, זו תהיה סגירת מעגל עבורי".


מצפה לפלייאוף העליון. יאניק ווילדסחוט (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי