קריית שמונה צפויה להיפרד מאדניי, חוזז מועמד להצטרף

ג'יימס אדני
ג'יימס אדני | מאור אלקסלסי

הפציעה של השחקן עשויה להוביל לסיום דרכו בקבוצה הצפונית, שתנסה לצרף את שחקן הכנף של מכבי ת"א על חשבונו. שרידן בתמונת ההרכב למשחק החשוב מול רעננה

(גודל טקסט)

ג'יימס אדניי צפוי לקבל בקרוב הודעה על סיום דרכו בקריית שמונה, כך נודע היום (שלישי) לספורט1. השחקן, שסובל מקרע במיניסקוס, מעוניין לעבור בדיקה נוספת, אולם במועדון מעריכים כי הוא ייעדר מהמגרשים לפחות שלושה חודשים ובעקבות כך ההתקשרות עם הקשר, שהצטרף בקיץ בהשאלה עם אופציית רכישה, תגיע לסיומה. מי שהוזכר כמועמד להחליפו הוא מתן חוזז, שלא נמצא בשלב זה בתכניות המקצועיות של מכבי תל אביב.

קריית שמונה תתארח מחר (רביעי ב-19:00) אצל הפועל רעננה במשחק שיוציא לדרך את המחזור ה-21 בליגת העל. בקבוצה הצפונית יצאו מעודדים מהתיקו האחרון נגד הפועל באר שבע, אך המאמן קובי רפואה הבהיר לחניכיו כי ההתמודדות מול הקבוצה מהשרון היא 'קרב על שש נקודות'. במועדון הצפוני מבינים: "אם נפסיד, ניקלע למשבר שיהיה קשה לצאת ממנו".

מבחינה מקצועית, שחקן הרכש שמואל שיימן צפוי לרשום הופעת בכורה בהרכב. באשר לקיליאן שרידן, החלוץ אינו מעוניין לעבור לקבוצה אחרת והוא צפוי לקבל הזדמנות נוספת להוכיח את עצמו, כשבשלב זה הוא נאבק עם יואל אבוחצירה על המקום בחלק הקדמי. אחמד עאבד, שחזר לשחק נגד באר שבע, ימשיך לקבל את הקרדיט בהתקפה של רפואה.

הרכב משוער: גד עמוס, אורי צעדון, מרקוס דיניז, אורי דהאן, שמואל שיימן, עומר לקאו, סילאס דה סילבה, עדן קארצב, סמואל בראון, אחמד עאבד, יואל אבוחצירה (קיליאן שרידן).


יעלה צפונה? מתן חוזז (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי