בנתניה הבהירו לחן עזרא: נחכה עוד מספר ימים

חן עזרא
חן עזרא | אומוניה ניקוסיה, רשמי

שוחחו עם סוכנו שהבהיר שקבוצתו לא מוכנה לשחררו. במקביל: למרות שחזר לרוטצייה, במועדון בודקים עדיין את שחרורו של גולובארט בנוסף להיקה. אפשרות: קיום מחנה אימונים בבית הנבחרות בסרביה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

שבוע לסגירת חלון ההעברות ומכבי נתניה עדיין מחפשת חיזוק שיוכל לעשות ההבדל ולסייע לה להגיע לפלייאוף העליון ולהשתפר בחצי העונה שנותרה. במועדון קיימו אתמול (שלישי) שיחה עם סוכנו של חן עזרא, ניר אמיר, ובדקו לגבי ההתפתחויות בסוגיית שחרורו.

כפי שפרסמנו, בקבוצתו הקפריסאית אומוניה ניקוסיה, עדכנו בשבוע שעבר כי יחפשו מחליף לשחקן ורק אז ייתכנו התפתחויות, אך בד בבד, בסביבתו של עזרא הבהירו לנתניה בשיחה שכרגע העניין תקוע, ושלא בטוח שהעסקה תצא לפועל. בכל אופן, בנתניה הבהירו כי יהיו מוכנים לחכות עוד מספר ימים.

במועדון עדיין מחכים לעזרא, גם בשל העובדה שלא נמצאה חלופה קיימת בשוק הישראלי אשר מעניינת את צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, כשבמקביל בנתניה עדיין מנהלים מגעים מול סוכנם של יחמיר היקה ורומן גולוברט, להתרת החוזה על-מנת לפנות מקום של זר.

חן עזרא במדי מכבי נתניה. בקבוצה ימתינו עוד מספר ימים (עדי אבישי)

בנוגע לספרדי, למרות חזרתו לרוטציה, לא מן הנמנע, שאם תגיע עליו הצעה או שהקבוצה תגיע להסכם פרידה מול השחקן, הוא ישוחרר, אך נכון לרגע זה, אין כל התקדמות במגעים האלה. בנתניה עשויים להשאיל את החלוץ רון אשכנזי, אשר מעמדו פחת בתקופה האחרונה, כאשר החלוץ לא זוכה לדקות משחק רבות.

בעניין אחר, מנהל הקבוצה ברק בדש ומאמן הכושר יניב מדר, המריאו בימים האחרונים לסרביה על-מנת לתאם מחנה אימונים לקבוצה לפתיחת העונה הבאה. על פי המסתמן, המחנה שייערך בתחילת יולי, יתקיים בבית הנבחרות בסרביה, הנקרא stara pazova, המרוחק חצי שעה מבלגרד. המחנה עדיין לא תואם סופית, אך ההערכות הן שהדבר ייסגר בימים הקרובים.


יחמיר היקה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי