צפו בתקציר: רעננה וק"ש נפרדו ב-1:1 בקרב תחתית דרמטי

קיליאן שרידן, עומר לקאו
קיליאן שרידן, עומר לקאו | אריאל שלום

למרות שהקבוצה של ניסו אביטן הייתה טובה יותר והובילה משער של תומר בדקה ה-33 (שער רביעי ברציפות), מוחמד שכר השווה בדקה ה-82 מול האקסית ולא חגג. שער של גאנם נפסל

(גודל טקסט)

הפועל רעננה יכולה להרגיש מאוכזבת. הקבוצה של ניסו אביטן נפרדה הערב (רביעי) ב-1:1 ביתי מעירוני קריית שמונה במשחק שפתח את המחזור ה-21 בליגת העל, ולמרות מחצית ראשונה מצוינת של המארחת – היא לא הצליחה להשיג שלוש נקודות יקרות מפז בקרוב התחתית החשוב.

מנגד, הקבוצה של קובי רפואה (אצלה שמואל שיימן ערך בכורה) קטעה רצף של יותר מ-400 דקות משחק ללא שער והוכיחה אופי עם שער מאוחר, אך רשמה משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון. כעת, רעננה שוב בעטה בדלי ונותרה מתחת לקו האדום (מקום 13), עם 16 נקודות במאזנה. הצפוניים, מנגד, נמצאים במקום ה-11 עם 19 נקודות.


קובי רפואה (מאור אלקסלסי)

רעננה פתחה טוב מאוד את ההתמודדות, שלטה לחלוטין והייתה מסוכנת. כבר אחרי שש דקות הקבוצה של ניסו אביטן הייתה קרובה לעלות ליתרון, כאשר נגיחה של יואב תומר הלכה אל המשקוף. עשר דקות לאחר מכן המארחת כבר עלתה ליתרון משער של קייס גאנם וחגגה, אך השער נפסל אחרי התערבות של מערכת ה-VAR. החלוץ הצעיר קיבל כדור עומק, נאבק עם אורי דהן, חדר לרחבה וכבש מקרוב, אך השער נפסל בטענה לנגיעת יד. ברעננה כבר מזמן הספיקו לספור את כמות השערים שנפסלו להם העונה הודות למערכת שופט המסך. הקבוצה המשיכה להיות טובה יותר ובסופו של דבר השיגה את היתרון שהגיע לה, וזה קרה בדקה ה-33.

יואב תומר ניצל טעות של עדן קארצב בהגנת ק"ש, דהר לכיוון הרחבה ובסיומת פשוט נהדרת ברגלו השמאלית הכניע את גד עמוס וקבע 0:1. זה משחק ליגה שלישי ברציפות בו החלוץ בן ה-22 מוצא את הרשת והרביעי ברציפות בכל המסגרות, ואפשר להגיד שהוא נמצא בתקופה מצוינת.


יואב תומר חוגג (דני מרון)

החצי השני התחיל בדיוק באותו קצב שהסתיים הראשון, ובדקה ה-50 ירדן כהן הגיע למצב טוב והיה קרוב מאוד לכבוש את השני של רעננה, אך נעצר אצל גד עמוס.  רבע שעה לאחר מכן, מגנה השמאלי של המארחת שוב הגיע למצב ברחבה וספק הוכשל על ידי אורי צעדון, אך השופט החליט שלא לשרוק על זה לפנדל.

ככל שהדקות חלפו רעננה ירדה יותר לאחור באופן טבעי מתוך רצון לשמור את שלושת הנקודות הקריטיות אצלה וק"ש החלה ללחוץ יותר ויותר. מרקוס דיניז לא היה רחוק משוויון, אך אסף צור סיפק הצלה נאה. בסופו של דבר, אחרי דקות של לחץ, האורחים השיגו את השוויון.

בדקה ה-82 מוחמד שכר בעט אחרי ערבובייה ברחבת רעננה אל עבר שערו של אסף צור, שלא הגיב מספיק טוב וקשרה של ק"ש קבע 1:1. השחקן לא חגג מול האקסית, בה החל את הקריירה, ומנע מקבוצתו הפסד קריטי ליריבה ישירה מהתחתית.


מוחמד שכר (אריאל שלום)

הרכבים
הפועל רעננה: אסף צור, עמית כהן, עדי נמני, אביחי ידין, עידו לוי, ירדן כהן (דויד מתאוס 83), בן בנימין, שניר שוקר (בן סביר, 63), כארם ארשיד, קייס גאנם (אליה סוריאנו, 59) ויואב תומר.

עירוני ק"ש: גד עמוס, אורי צעדון, אורי דהן, מרקוס דיניז, שמואל שיימן, סילאס דה סילבה, עומר לקאו (מאליק פוסטר, 64), עדן קארצב, אחמד עאבד, יואל אבוחצירה וקיליאן שרידן (מוחמד שכר, 46).



ניסו אביטן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי