בחדרה טוענים: מכבי פתח תקווה זייפה העברה של שחקן וחזרה בה

אורן גולן
אורן גולן | אודי ציטיאט

חשיפה: הקבוצה מאם המושבות הגיבה לטענות של חדרה: "ההורה אינו מכחיש את העובדה שאולי אחד מבניו חתם על המסמך". אורן גולן: "הגשנו תלונה להתאחדות, שמחים שפתח תקווה חזרה בה"

(גודל טקסט)

זעם גדול בהפועל חדרה על אנשי מכבי פתח תקווה, שלפי טענתם, זייפו את העברת השחקן בן אדרגה. הכישרון הצעיר (14), כוכב קבוצת נערים ג' כבש כבר 11 שערים העונה ונחשב לאחד השחקנים המוכשרים והמבטיחים לגילו. אמש (רביעי), אנשי הקבוצה הופתעו לשמוע שהשחקן הודיע להם כי חתם במכבי פתח תקווה.

בחדרה החלו בבדיקות, וניסו להבין כיצד הכישרון הגדול 'ברח להם', וגילו כי השחקן הועבר לבית"ר פתח תקווה, ומשם לקבוצה העירונית, מכבי. לאחר בדיקות מתמשכות גילו דבר חמור יותר:

השחקן עצמו חתם על ההעברה, דבר המנוגד לחוק עקב היותו קטין. המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בחדרה, ישראל צרפתי סיפר לספורט1 על המתרחש: "הילד מתקשר אליי בבוקר ואומר שהסקאוט של מכבי פתח תקווה העביר אותו. הופתעתי מאוד, לכן דיברתי עם אביו והבנתי שהוא כלל לא ידע על הסיפור. מדובר בעבירה כפולה ולא חוקית. גם המעבר לבית"ר פתח תקווה, וגם ההשאלה למכבי פתח תקווה". 


התצהיר עליו חתם אבי השחקן ביחד עם עו"ד שחר גרינברג (פרטי)

בשעות הצהריים נפגש אביו של השחקן עם ראשי חדרה וחתם על תצהיר אותו הגיש עו"ד שחר גרינברג לפיו המעבר לפתח תקווה לא היה חוקי, ואביו כלל לא מעוניין להעביר את בנו לקבוצה של 'הלוזונים'. בחדרה פנו באופן מיידי להתאחדות הכדורגל והגישו תלונה נגד הקבוצה.

מעבר לכך, היועץ המקצועי של המועדון, אורן גולן ביקש באופן אישי מיו"ר הקבוצה, אבי לוזון, להתערב בנושא, והוא הגיב: "על ההעברה כנראה הילד או מישהו אחר מהמשפחה חתם והתחרט. מבחינתנו זה בסדר, אף ילד שלא רוצה להיות במכבי פתח תקווה לא יהיה. הוצאנו מייל להתאחדות שמבקש לבטל את הרישום".


אבי לוזון. התערב בהחלטה (אודי צטיאט)


בשעות הערב המאוחרות, חדרה קיבלה הודעה מההתאחדות לכדורגל כי השחקן חזר באופן רשמי לשורות הקבוצה. אופיר לוזון ממכבי פתח תקווה הגיב לספורט1 על הידיעה:


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי