בלבול: "שועה הוא חלק מהקבוצה, כל השחקנים בסגל חשובים"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עומרי שטיין

לקראת המשחק נגד הפועל כפ"ס (שבת, 17:40, ישיר בספורט4) מאמן מכבי חיפה דיבר על החלוץ המושעה: "לא נעבור בסדר היום על חריגה מהנורמות". ווילדסחוט: "אני עדיין לא בשיאי אבל מרגיש טוב יותר"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה קיבלה הזדמנות יוצאת דופן לצמצם את הפער ממכבי תל אביב בטבלה. בעקבות התיקו של האלופה בטרנר לירוקים תהיה אפשרות להוריד את הפער לשתי נקודות בלבד, אם תשיג ניצחון על הפועל כפר סבא בסמי עופר (שבת, 17:40, שידור ישיר בספורט4). המאמן מרקו בלבול דיבר על המפגש נגד העולה החדשה במסיבת עיתונאים יחד עם יאניק ווילדסחוט.


המאמן פתח את דבריו והתייחס לירדן שועה
: "ירדן הוא חלק מהקבוצה, גם כשהוא טועה ואמרתי את זה לאורך כל הדרך שלא נעבור בסדר היום על חריגה מהנורמות. אני לא מדבר על שחקנים שלי בתקשורת בטח לא מעביר ביקורת, כשיש חריגה זה מטופל במועדון בצורה יסודית, זה מה שאעשה כל עוד אני מאמן. יש לנו 20 שחקנים וכל אחד חשוב לי בסגל הזה. כולם חשובים לי כולם".

יש אופציה להוריד הפערל שתי נקודות: "אנחנו מאוד מרוצים מהמצב של הקבוצה, מהשחקנים. ניצחנו את בני יהודה למרות שלא היינו טובים, אבל הראו רצון אדיר לנצח. לקחנו נקודות יקרות והפוקוס צריך להמשיך להיות על איך שאנחנו צריכים להראות מבחינה התקפית והגנתית, זה הכי חשוב להיות בפוקוס".


"לא נעבור על סדר היום על חריגה מהנורמות". מרקו בלבול מדבר על ירדן שועה (אריאל שלום)

הפכתם למפלצת התקפית: "מכבי חיפה רוצה לשחק כדורגל טוב, לייצר מצבים ולכבוש שערים, מאוד אהבתי את השער השני שלנו נגד בני יהודה, הקהל מתחבר והוא מצביע ברגליים. המטרה כשהגעתי למכבי חיפה זה הייתה בדיוק זה. אמנם יש לנו סגל קצר, אבל ככה אנחנו רוצים לראות אותם עובדים קשה באימונים".

אולי אתה מאוכזב משחקני הספסל: "אני תמיד מקבל את כל ההחלטות הכי נכונות עבור מכבי חיפה, היו פעמים שעשיתי חילופים במחצית, הכל לפי מול מי אנחנו משחקים. אני לא מקובע לדבר אחד בלבד. דבר אחד עומד לנגד עיני, שמכבי חיפה תנצח משחקים ותמשיך לעזור לקהל להינות ממנה, כמובן אנחנו לוקחים את כל השיקולים וגם היו שחקנים שקיבלו דקות במשחקים האחרונים, כמו חבשי לצורך הדוגמה".

האם יהיה רכש: "אמרתי לאורך כל הדרך, זה חודש לא קל להביא שחקנים, הבאנו את ליו שמשתלב טוב וייכנס לרוטציה בקרוב, ואם נמצא מישהו איכותי נביא אותו, כרגע לא מצאנו".


"כרגע לא מצאנו שחקן איכותי לחזק את הסגל". האם מרטין האשק יצטרף? (ספרטה פראג)

האם יש ירידה בכושר של סיינסבורי: "אמרתי שאני מרוצה מאוד ממה שהקבוצה עצמה עשתה נגד בני יהודה, במחצית השנייה הם תקפו גלים גלים ומשחק ההגנה היה טוב מאוד ובסך הכל אני מרוצה".

על כפר סבא: "אתם רואים את הליגה, אין משחקים קלים, במיוחד בשלב הבא של העונה היא קבוצה מאוד מסוכנת התקפית. כל קבוצה בא לתת אקסטרה נגד מכבי חיפה בטח שזה בסמי עופר. אנחנו צריכים לבוא מוכנים מבחינה פיזית ומנטלית וכשאנחנו משחקים טוב אנחנו מנצחים".

אתם חלק ממאבק על האליפות, אתם גם מרגישים את זה: "אני כבר אמרתי שאנחנו מאוד מרוצים מהמצב של הקבוצה שלנו, אני רוצה לראות את השחקנים שלנו בכל משחק רוצים לנצח את המשחקים, אני תמיד אומר להם שלמרות המחמאות צריך להישאר צנועים כי אם נחשוב רחוק מדי זה יילך לאיבוד".


"אין משחקים קלים". מרקו בלבול לא מקל ראש של הפועל כפר סבא (מאור אקלסלסי)

יאניק ווילדסחוט הוסיף: "ירדן הוא חלק מהקבוצה חלק מחדר ההלבשה. וצריך לחשוב על המשחק הבא נגד כפר סבא ואני מחכה ליום שבת. אני אישית לא מרגיש לחץ, אבל אנחנו חייבים לנצח, אנחנו במרחק של חמש נקודות ממכבי תל אביב וצריך לנצח משחק אחרי משחק. בתור קבוצה דיברנו על זה שיש שחקנים טובים שכובשים הרבה וצריך להמשיך כך".

מבחינה אישית אתה נראה הרבה יותר טוב בתקופה האחרונה: "אני מרגיש טוב יותר, ברור שבהתחלה זה היה קשה לא לשחק תקופה. וזה מאוד שונה משחק ואימון וכשאתה מקבל את הקרדיט עם הזמן אתה כבר מרגיש טוב יותר. אני לא מרגיש שאני בשיאי, אבל עדיין המצב טוב יותר. יש לנו הרבה שחקנים טובים ומאמנים טובים כל אחד יודע מה שהוא צריך לעשות, אנחנו עושים הרבה דברים ביחד וכך נמשיך לעשות".

האם תיקחו את האליפות: "אני לא בעמדה בשביל לתת לך תשובה, אני הרבה שנים בכדורגל ויש לא מעט קבוצות שמדברות על תואר ובסוף יוצאות בידיים ריקות, אבל יש לנו סגל צעיר וטוב ואנחנו משחקים טוב ורוצים לנצח משחק אחרי משחק וכרגע אנחנו מרוצים מהמצב שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי