סטפן ספירובסקי: "אני מתקשה להתרגל לתרבות בישראל"

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | דני מרון

הקשר הצפון מקדוני סיפר בהונגריה על הקשיים בהפועל תל אביב: "הייתי מופתע מכך שעזבתי את פרנווארוש, אני חושב לחזור לכאן יום אחד". החיים בארץ: "אנחנו מצפים ללידה בחודש אפריל, אשתי כבר חזרה למולדתה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מאז הרצף החיובי של הפועל תל אביב בליגה, אין ספק שסטפן ספירובסקי ביצע את קפיצת המדרגה הגבוהה מכולם. הצפון מקדוני שננזף על ידי ניר קלינגר ונקנס לאחר התבוסה 4:0 למכבי נתניה לקח את עצמו בידיים והפך לאחד העוגנים החשובים של הקבוצה באדום עם חמישה שערים בכל המסגרות בחודש האחרון.

עם זאת, נראה שהקשר לא ממש מרוצה מהתקופה עד כה בישראל. במהלך ראיון בהונגריה סיפר ספירובסקי על הקשיים בתל אביב מאז עזב את בודפשט בחודש בספטמבר: "הייתי מופתע שהייתי צריך לעזוב את פרנווארוש", פתח הקשר את דבריו והמשיך: "אני מתקשה להתרגל לתרבות כאן, למרות שמאוד נחמד שהאוהדים מדברים איתי ברחוב ולאחרונה הולך לקבוצה ממש טוב".

"בתקופה האחרונה נשארתי בדירה לבדי, כי אשתי שעומדת ללדת בקרוב וחזרה למולדתה. כעת אני יוצא לטיולים בחוף הים בערבים. אבל כעת אנחנו מצפים ללידה בחודש אפריל, אני ממש מתרגש. חזרה להונגריה? מאוד נהניתי כאן, אין ספק שאני חושב לחזור לכאן יום אחד".




חושב לחזור להונגריה. סטפן ספירובסקי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי