תורג'מן התייחס למועמדותו של ג'אן, והצהיר: "מוכנים לסבול בשביל להישאר בליגה"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | מאור אלקסלסי

לפני חדרה ("התוצאות יגיעו"), מאמן נס ציונה הודה שיש התעניינות בחלוץ בני יהודה, שטיין חזר לאימונים מלאים ועשוי להיכלל בסגל, שטרכמן לא יצטרף

(גודל טקסט)

אחרי שלושה הפסדים רצופים, נועלת הטבלה סקציה נס ציונה מתכוננת לקרב הקריטי מול הפועל חדרה (שבת ב-18:30). במועדון יודעים שניצחון על הקבוצה של שרון מימר עשוי להעלות אותם אל מעל הקו האדום, זאת אחרי שהפועל רעננה סיימה ב-1:1 מול עירוני קריית שמונה וכמובן במידה שהפועל כפר סבא תפסיד למכבי חיפה בסמי עופר. רז שטיין, שנעדר מהמשחקים האחרונים בעקבות פציעה, חזר להתאמן אתמול (רביעי) בצורה סדירה עם הקבוצה, ומחר תתקבל החלטה האם ייכלל בסגל למשחק. אם ירגישו בצוות המקצועי שהכללתו בסגל תסכן אותו, הם לא יעשו זאת. החלוץ הארגנטינאי-יהודי, אייל שטרכמן, ששיחק במכבי חיפה לפני כעשור, החל להיבחן בקבוצה, אך הוא לא יצטרף.

המאמן עמיר תורג'מן דיבר היום (חמישי) במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות מול חדרה שבמקום השישי: "למרות שלושת ההפסדים האחרונים, השחקנים באים חדורים ועובדים קשה. אנחנו יודעים שהמשחקים שלנו אף פעם לא קלים, מעכשיו ועד לסוף העונה, יש לנו משחקים מול קבוצות ברמה שלנופחות או יותר. אנחנו יודעים שאם נעשה את העבודה שלנו כמו שעשינו כמה פעמים העונה ונביא למגרש את מה שאנחנו רוצים להביא, התוצאות יגיעו, אני בטוח".


רז שטיין. חזר להתאמן (אודי ציטיאט)

האם הוא מרגיש ששחקניו מוכנים למאבקי התחתית מבחינה מנטלית ? "אני בטוח שכן. נכון שעוד לא סיימנו את חלון ההעברות ואני מקווה שנסיים אותו כמו שאנחנו רוצים, אבל אלה שנמצאים פה, מוכנים לעשות את העבודה והם מוכנים לסבול. חלק מהעניין זה לדעת שאתה הולך לסבול ולהכיל את הסבל. בסופו של דבר, עדיין הכל תלוי בנו. אנחנו צריכים לבוא ולהראות את עצמנו החל מהדקה הראשונה בכל המשחקים עד לסיום העונה".

הנקודות החיוביות שהוא לקח מההפסד לבית''ר ירושלים: "התחלנו את המשחק לא טוב, אבל לעומת תחילת העונה ואפילו באמצע השנה, כשהפסדנו כבר בהתחלה, השחקנים התאוששו בחצי השני והיו הרבה יותר טובים. ניסינו להגיע למצבים, אבל לא ממש הצלחנו".

כמה קריטי המשחק הקרוב מול חדרה? "מדובר בקבוצה טובה ומאומנת. חדרה נמצאת בין הפלייאוף העליון לתחתון. נצטרך לבוא ולעשות את העבודה, נבוא לנצח את המשחק. כל משחק שאנחנו משחקים מול קבוצות ברמה שלנו הוא קריטי ומאוד משמעותי. ראינו איך אחרי שהפסדנו להפועל כפר סבא התחיל מומנטום שלילי".


שחקני נס ציונה. רוצים לחזור ולחגוג (מאור אלקסלסי)

על רכש אפשרי: "אני מאוד מקווה שהדברים יסתדרו בימים קרובים, אבל נדע את זה רק אחרי המשחק. אנחנו באמת עובדים על זה ומקווים שהשחקנים שאנחנו רוצים יגיעו".

האם יגיע שחקן זר? "בגלל שיש לנו חמישה זרים כרגע, זה לא פשוט מבחינתנו. אנחנו לא רוצים להביא זר שישי. אנחנו כרגע בוחנים את גזרת השחקנים הישראלים וגם את הזרים, ואם נראה משהו שהוא באמת טוב אז נעשה איזה שינוי".

האם ישחררו שחקן זר מהסגל במידה ויוחתם זר לחלק הקדמי"? "הכל תלוי במה שנמצא. רק אם יהיה שחקן שנרצה אותו מאוד, הוא יגרום לנו לקבל את ההחלטה האם לשנות או לא".

האם הוא כבר יודע את מי הוא רוצה לצרף? "יש לנו כמה מועמדים, אנחנו צריכים לראות מה הרלוונטיות של כל אחד ולהתקדם עם מי שאנחנו רוצים".


רומריק אטו. האם אחד הזרים ישוחרר? (עדי אבישי)

ועל מועמדותו של דור ג'אן: "הוא שחקן בני יהודה ועד שלא יתברר אחרת, לא נוכל לפנות אליו. יש שחקנים אחרים על הפרק. יש לא מעט שחקנים שרוצים להגיע וקיבלנו לא מעט פניות, אבל בסופו של דבר אנחנו רוצים להשתדרג ונביא רק את מי שנחשוב שיכול לשדרג אותנו".

על הנבחן אייל שטרכמן: "הוא התאמן איתנו אתמול. היינו קצת בלחץ של זמן ואנחנו לא רוצים לעשות פעולות בלחץ. הוא היה צריך לחזור לספרד. התרשמנו ממנו, הוא שחקן מוכשר וטוב אבל קשה להחליט החלטות אחרי אימון אחד, ולכן כרגע זה לא מתקדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי