הפועל חיפה מתכוננת למפגש מול קלינגר: "זה יהיה ניצחון מתוק במיוחד"

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

בקבוצה מהכרמל רוצים לחזור למסלול הניצחונות מול הפועל ת"א הלוהטת בהדרכתו של האקס. סילבסטר יפתח לראשונה בהרכב במקום בן בסט, טאפוקו יחליף את ורמוט. סירושטיין: "נכנסתי לעניינים בצורה חלקה"

(גודל טקסט)

דריכות שיא בהפועל חיפה לקראת משחק החוץ הקשה בשבת (19:35, ספורט3) מול הפועל תל אביב, שנמצאת בכושר נהדר. הקבוצה של חיים סילבס מגיעה למשחק הזה אחרי 2:2 ביתי מול הפועל רעננה, ממנו יצאה דווקא בתחושה טובה לאחר שחזרה מפיגור 2:0. המאמן ערך אסיפה טקטית, ביקש משחקניו להיות ראשונים לכל כדור וציין שהקבוצה שתרצה יותר – תנצח במשחק.

מבחינה מקצועית, סילבס לא יבצע שינויים רבים – על פי האימון המסכם נראה כי קווין טאפוקו שחוזר מצהובים יפתח על חשבונו של גילי ורמוט ויאקוב סילבסטר, שכבש בבכורה שלו מול רעננה, על חשבונו של בן בסט שלא התאמן במהלך השבוע בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי. מי שעוד ימשיך בהרכב הוא נס זמיר, מלך שערי הקבוצה. לשחקן ארבעה כיבושים בליגה ואחד נוסף בגביע המדינה, כאשר השער האחרון שלו בליגה אי שם בחודש נובמבר. 


גילי ורמוט. צפוי לרדת לספסל (מאור אלקסלסי)

זמיר הוא גם שני בטבלת האיומים לשער ובחיפה מייחלים שישוב לכבוש במפגש מול חניכיו של האקס, ניר קלינגר. "אם נצליח לנצח, זה יהיה ניצחון מתוק במיוחד", אמרו בקבוצה מהצד האדום של הכרמל.

מיקי סירושטיין, שימשיך לפתוח במרכז ההגנה, אמר לקראת ההתמודדות: "אני שמח להיות כאן ונכנסתי לעניינים בצורה חלקה, למרות שזה לא היה פשוט אחרי שלא שיחקתי הרבה זמן. הגעתי לחדר הלבשה נהדר שלא הייתי באחד כזה כבר כמה שנים. תמיד יש מפגשים פיקנטיים מול הפועל ת"א, וכמו שהם באים בטירוף – גם אנחנו נמצאים בטירוף לא פחות".

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, גיא משפתי, מיקי סירושטיין, ניקולה גולאן, פרנסיסקו ג'וניור, קווין טאפוקו, גידי קניוק, סער פדידה, נס זמיר, יאקוב סילבסטר.


מיקי סירושטיין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי