רוני לוי לשחקנים: "יותר מדי איבודי כדור מיותרים. תתרכזו"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

מאמן בית"ר ערך אסיפה וביקר את שחקניו למרות הניצחון על נס ציונה. אחרי הפניה למכבי תל אביב וההצעה החדשה לעטר, במועדון מעריכים: קשר זר יגיע בתחילת השבוע. קונטה שוב תורגל כבלם, פלומיין במקום רוטמן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

 "יש לכם יותר מדי איבודים מיותרים לפי המשחק האחרון. אתם צריכים להיות יותר מרוכזים בהנעת הכדור". כך אמר מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי לשחקניו לפני האימון אתמול, בו החל לתרגל את ההרכב לקראת המשחק מול בני יהודה ביום ראשון.

המאמן הקרין לחניכיו תקציר של המשחק מול נס ציונה והתמקד, כאמור, באיבודי הכדור – בעיקר בחוליית הקישור. "זה מיותר, אפשר לגלות אחריות ולהימנע מכך", אמר המאמן והדגים לשחקנים טעויות ספציפיות של שחקנים. פרדי פלומיין וליוואי גרסיה תורגלו אתמול באגפים (הראשון על חשבון לירן רוטמן) ואנטואן קונטה שוב כבלם לצד אור זהבי. אתמול ערך אנתוני וארן אימון חלקי בלבד, אך היום השתתף ברוב שלבי האימון היום ובמועדון מעריכים ומקווים שלאור אי כשירותו של שלומי אזולאי, החלוץ ימשיך בהרכב.

במקביל, לוי ובניון ממשיכים לעבוד על רכש. אחרי הפניה למכבי תל אביב בעניין אלירן עטר והגדלת ההצעה, עדיין ישנם פערים בין הצדדים אך מקורבים לעסקה טוענים שהפן הכלכלי הוא משני ביחס לעובדה שהצוות המקצועי עדיין לא אישר את המעבר. "ברגע שיחליטו שזה השחקן, אלירן עטר יגיע לבית"ר", אמר אותו מקורב.


יחזור להרכב על חשבונו של לירן רוטמן. פרדי פלומיין (מאור אלקסלסי)

עטר עצמו מרוויח במכבי תל אביב חוזה המוערך בכ-425 אלף יורו, כשבית"ר ירושלים הציעה חוזה נמוך בהרבה ומאוחר יותר שדרגה את ההצעה, כך שעטר יקבל חוזה לעונה וחצי. בקיץ האחרון מכבי תל אביב מימשה את האופציה על השחקן, אך לא האריכה את חוזהו מעבר לכך. כרגע לא מדובר על תשלום דמי העברה בין המועדונים. בלי קשר, במועדון מעריכים כי בתחילת השבוע, אחרי שחלון ההעברות באירופה יסתיים, יגיע קשר זר חופשי לישראל. "הסגל כרגע רחוק מלהרשים. חייבים עוד עומק", אמר שחקן בקבוצה.

במועדון מייחסים חשיבות רבה לחזרת עידן ורד, אך רוני לוי מעדיף לאפשר לו להיכנס למגרש בהדרגה ולפתוח אחרי שירגיש באמת מוכן. "לא חסרות דוגמאות של שחקנים שחזרו מוקדם מדי והפציעה חזרה. עידן ייכנס כמחליף, לא נסכן אותו", אמרו בבירה.

"ברגע שיחליטו שזה השחקן, אלירן עטר יגיע לבית"ר" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי