מאייאמבלה עשוי לערוך בכורה, בני יהודה תנסה לצרף עוד זר

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

חלוץ הרכש הגיע בכושר וייתכן שישחק נגד בית"ר (ראשון, 20:00 בספורט2). אלישע לוי, שסיפר כי הכתומים עוד לא סיימו להתחזק בחלון הנוכחי ומקווים לצרף גם ישראלי, אמר לקראת המשחק: "מגיעים במטרה להביא נקודות"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

כשהיא נאבקת על מקום בפלייאוף העליון, תצא מחר בני יהודה למשחק חוץ נגד בית"ר ירושלים באצטדיון טדי (ראשון, ישיר בספורט2 החל מ-20:00). הזהובים, שנוצחו 3:1 על ידי מכבי חיפה במחזור האחרון, ינסו לחזור למסלול הניצחונות דווקא באחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה.

המאמן אלישע לוי עשוי לערוך מספר שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו נגד הירוקים. צמד המחליפים אבישי כהן ואריאל לזמי, שנכנסו והיו טובים מאוד, עשויים לעלות מחר מהפתיחה. חלוץ הרכש מילאלי סאמסון מאייאמבלה, שחתם השבוע בקבוצה, עשוי להיכלל בסגל וייתכן שאף יקבל דקות בכורה. בבני יהודה ציינו שהדרום אפריקאי הגיע בכושר טוב והוא מוכן לשחק.

"הפקנו לקחים מהמשחק מול מכבי חיפה", אמר אלישע לוי לקראת המשחק. "יצאנו מהמשחק הזה בתחושות מעורבות. מצד אחד היינו מאוד מאוכזבים מההפסד ומהתוצאה, מצד שני אנחנו כן שואבים עידוד וביטחון מהיכולת שלנו, בעיקר במחצית השנייה. אנחנו מגיעים לטדי במטרה להביא נקודות ואני מקווה שנצליח לעשות את זה. אנחנו תמיד עם האצבע על הדופק. הליגה מאוד צפופה ואנחנו צריכים להסתכל גם למטה וגם למעלה. כולם מבינים שבליגה הזו כל ניצחון יכול לקחת אותך למעלה וכל הפסד יכול להוריד אותך למטה".

אלישע לוי. ישתף את מאייאמבלה כבר מחר? (אודי ציטיאט)
אלישע לוי. ישתף את מאייאמבלה כבר מחר? (אודי ציטיאט)

חיזוק אפשרי בימים האחרונים של חלון ההעברות: "אני יכול להתייחס למי שכבר הצטרף ומתאמן איתנו. הבאנו את שי גולן ואת מאייאמבלה. שניהם נמצאים איתנו כי אנחנו חושבים ומאמינים שהם יכולים לעזור לנו. לגבי שחקנים ושמות שמוזכרים בתקשורת, אין לי מה להתייחס. אם יהיה משהו, אנחנו נדאג להודיע על זה בצורה מסודרת. אני כן יכול להגיד שיש כוונה ורצון מצד המועדון לצרף עוד שחקן זר, ואם נצליח אז גם עוד שחקן ישראלי".

על הרכש הטרי והאפשרות שישחקו מחר: "יש לנו עוד שני אימונים עד המשחק. אני לא מחליט עכשיו מי יהיה בסגל. זה נכון גם לגבי שי גולן, לא סתם הבאנו אותו. אנחנו בודקים את הכושר שלו ואם הוא יהיה מספיק מוכן, אז הוא יהיה בסגל".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, שי מזור, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', מילאלי מאיימאבלה (עמית זנטי), דור ג'אן, מוחמד גאדיר.


שחקני בני יהודה חוגגים נגד מכבי חיפה. "יצאנו מהמשחק הזה בתחושות מעורבות" (אריאל שלום)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי