צפו: בדרך לעונה שנייה בפלייאוף העליון? 0:1 לחדרה על נס ציונה

שחקני חדרה חוגגים
שחקני חדרה חוגגים | אודי ציטיאט

הקבוצה של שרון מימר גברה על נועלת הטבלה של עמיר תורג'מן, שממשיכה להתרסק ורשמה הפסד רביעי ברציפות. אליאל פרץ הכריע (80), שער של לוסיו נפסל בצדק

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ביצעה הערב (שבת) צעד גדול לעבר הפלייאוף העליון, כאשר גברה 0:1 באצטדיון נתניה על סקציה נס ציונה. אמנם הכרטיס לפלייאוף עוד רחוק ונותרו עוד חמישה מחזורים עד לסיום העונה הסדירה, אך כל נקודה קריטית בשלב זה.

מנגד, הקבוצה של עמיר תורג'מן המשיכה את התקופה הרעה שלה, רשמה הפסד ליגה רביעי ברציפות ונותרה במקום האחרון. במאזנה של הקבוצה 15 נקודות בלבד, נקודה פחות מהפועל רעננה שנמצאת מקום אחד מעליה, ארבע נקודות פחות מעירוני קריית שמונה שנמצאת במקום ה-12 וחמש נקודות פחות מהפועל כפר סבא מהמקום ה-11.


עמיר תורג'מן (אודי ציטיאט)

המחצית הראשונה נפתחה בקצב איטי שהתגבר לאט לאט, כאשר חדרה הייתה עדיפה ומסוכנת יותר, למרות שבדקות הפתיחה השליטה הייתה שייכת לנס ציונהך עם זאת, החבורה בכתום דעכה עם הדקות והקבוצה של שרון מימר הגיה למספר הזדמנויות טובות, שלא נוצלו על ידי לוסיו, דידייה קוגבניה ורועי זיקרי.

ואז, רגע לפני סיום החצי הראשון, הפועל חדרה עלתה כבשה שער שנפסל בהמשך. מוחמד אבו פאני, שהיה מהבולטים על הדשא, מסר כדור עומק נהדר לעברו של לוסיו, שחדר אל תוך הרחבה והכניע את עומרי גלזר. השופט רועי ריינשרייבר פסל את הקבוצה בעזרת מערכת ה-VAR אחרי שזיהה עבירה של אבו פאני בתחילת המהלך, בגינה הקשר גם קיבל כרטיס צהוב.


שרון מימר (אודי ציטיאט)

המחצית השנייה המשיכה בקצב דומה לזה של הראשונה, אך עם פחות מצבים מסוכנים, אך בדקה ה-80 סוף סוף הסכר נפרץ והחדרתים עלו ל-0:1. וויסאם רבאח הגביה כדור מהאגף השמאלי אל הרחבה, לוסיו עלה לכדור בקלות לפני רז נחמיאס ששמר עליו ונגח למרכז הרחבה, לשם הסתנן אליאל פרץ המחליף, שהמשיך בקלות לרשת, העניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות וקבע את תוצאת המשחק.

הרכבים
הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי, חגי גולדנברג, ירין חסן, וויסאם רבאח, יהב גורפינקל, סולומון דניאל, מוחמד אבו פאני (אליאל פרץ, 71), דידייה קוגבניה (ג'ורג' פוצ'יבה, 61), רועי זיקרי (מנשה זלקה, 88) ולוסיו.

נס ציונה: עומרי גלזר, נועם כהן, איתי עוזרי (רז שטיין, 82), דריס וויטנס, פרנסיסקו דוטארי, רז נחמיאס, שי אליאס (אלעד שחף, 87), סביין לילאי, סאקו טורה, אמנון טדלה (דור גלילי, 63) ומוסא מאזו.


שחקני חדרה חוגגים (אודי ציטיאט)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי