אכזבה גדולה בהפועל ת"א, במועדון ינסו לצרף חלוץ ישראלי באופן מיידי

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | דני מרון

קלינגר הודה לאחר ההפסד להפועל חיפה: "הטירוף מהחודשיים האחרונים היה חסר". על אף שהגן על אולהה ("צריך לתת לו ולרודריגס זמן"), האדומים רוצים חיזוק בהתקפה. ניסיון להכשיר את דגני וינקו למכבי חיפה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב ידעו שרצף הניצחונות לא יימשך לעד אבל בטח לא ציפו שזה יקרה דווקא במשחק ביתי נגד הפועל חיפה. האדומים נכנעו אתמול (שבת) 1:0 לקבוצה של חיים סילבס ונעצרו לאחר חמישה ניצחונות רצופים. זו הפעם השנייה בה הקבוצה מחודרוב מפסידה העונה לקבוצה מהכרמל, שכן במשחק הראשון זה נגמר בתבוסה 3:0 באצטדיון סמי עופר. האדומים רצו להגיע למשחק החוץ הקשה נגד מכבי חיפה עם ביטחון ועוד כמה נקודות בקופה אך לא הצליחו לתקוע יתד בפלייאוף העליון וכעת יש להם יתרון רק נקודה אחת.

אנשי המועדון ששמחו מאוד בשבועות האחרונים, מיהרו לנטוש את בלומפילד במהירות. בקבוצה יעשו מאמץ כדי לחזק את הסגל בחלוץ ישראלי ובמקביל פועלים למציאת קבוצה לאור אינברום ועלי כנאנה שקיבלו כבר הודעה שאינם בתוכניות המקצועיות של הקבוצה עד לסיום העונה.

ניר קלינגר שהתקשה להסביר בעמדת הראיונות מה לא עבד, נשאל האם הפועל שיחקה אחרת מאשר במשחקים האחרונים: "הטירוף מהחודשיים האחרונים היה חסר. אין בליגה הזו משחקים קלים. ועדיין אני חושב שלא הגיע לנו להפסיד. מערכת ה-VAR פסלה גול בנבדל של כתף שהשופט לא ראה. אבל אלה החוקים עכשיו, לטוב ולרע, זה השיפוט".


עומרי אלטמן ורז שלמה. "הטירוף היה חסר" (דני מרון)

כשנשאל האם לאדומים חסר חלוץ: "מייקל אולהה הבקיע שער יפה שפסלו. הוא עשה תנועה יפה מאוד. צריך להיות סבלניים כלפיו וגם לגבי פיליפה רודריגס. אני לא יוצא מגדרי ולא משתגע. נפיק לקחים, נלך קדימה ואנחנו נחכה שהסגל יתעבה. ראינו מהלכים יפים במחצית השנייה כשהפועל שיחקה מהאגפים. כשהפועל תל אביב מנצחת אז אין בעיה של חלוץ וכשאנחנו מפסידים אז ישנה בעייה. אני לא חי על פי גרפים כי לפעמים טוב לקבל ניעור וברור שלא ממתינים לנו עם שטיח". 

על המשחק הבא נגד מכבי חיפה:  "אני לא מתעסק בהפסד של מכבי חיפה להפועל כפר סבא. רק הפועל תל אביב מעניינת אותנו. נשחק באותו סגנון של לחץ גבוה ובאותה אינטנסיביות. לא נסתגר ונחכה ברחבה שלנו, זה בטוח".

באשר למשחק הקרוב, הצוות המקצועי ינסה להכשיר את הקפטן אוראל דגני שלא מצליח להתאמן בסדירות מאז הפציעה במשחק נגד הפועל רעננה ולא נכלל בסגל למשחק אתמול, זו הפעם השנייה ברציפות. באימון המסכם תתקבל ההחלטה בנושא וכך גם לגביו של השוער אריק ינקו שפצוע אף הוא.

מייקל אולהה. המאמן מגן על החלוץ שלו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי