אריביי ייבחן בב"ש, שטקוס סובל משבר בידו ועלול להיעדר זמן רב

גבולי אריביי
גבולי אריביי | Pete Norton/Getty Images

הקיצוני האמריקאי-ניגרי, שכבש שער אחד ובישל פעם אחת ב-15 משחקים בפנטוליקוס היוונית, עשוי להצטרף לקבוצה מבירת הנגב, בכפוף לבדיקות. השוער אובחן עם שבר בעצם הרדיוס ועשוי לעבור ניתוח, מחליף ישראלי יגיע

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ארבעה ימים לסגירת חלון ההעברות בישראל, האם הפועל באר שבע הולכת להתחזק בשחקן התקפה זר? הבוקר (ראשון) הודיעה הקבוצה כי להתרשמות ולבדיקות רפואיות יגיע הקיצוני גבולי אריביי בן ה-25.

הקיצוני האמריקאי-ניגרי היה חלק ממחלקת הנוער המפוארת של סאות'המפטון וב-2013 חתם בלידס יונייטד מליגת המשנה באנגליה. לאחר מכן, עבר מספר השאלות ברחבי הממלכה ובינואר האחרון הושאל למאת'רוול הסקוטית, שם רשם שני שערים וחמישה בישולים ב-18 משחקים. את העונה הנוכחית החל בפנטוליקוס היוונית, אך מאז תחילת השנה החדשה לא רשם דקת משחק אחת ועד כה כבש פעם אחת ובישל שער ב-15 משחקים.

במקביל, בבאר שבע מקווים להשלים בימים הקרובים את עסקת העברתו של החלוץ אלון תורג'מן מאוסטריה וינה כאשר סלע המחלוקת בין הצדדים הוא מתווה העסקה. בזמן שבקבוצה הישראלית רוצים להשאיל את השחקן עד לסיום העונה ולהשאיר לעצמם אופציה לרכוש את כרטיס השחקן בקיץ, האוסטרים מעוניינים למכור את החלוץ כבר עכשיו ונקבו בתג מחיר של כמיליון יורו. סכום אותו בבאר שבע לא מוכנים לשלם.


בקרוב בטרנר? (Pete Norton/Getty Images)

בתוך כך, בקבוצה פותחים בהכנות לקראת משחק החוץ מול מכבי נתניה ביום רביעי. מי שנמצא בספק גדול הוא השוער ארנסטס שטקוס, שנפצע בידו במהלך אימון הקבוצה ונשלח לבדיקה בבית החולים סורוקה, שם אובחן עם שבר בעצם הרדיוס. כבר ביום שלישי הקרוב הוא עשוי לעבור ניתוח באזור הפגוע, והוא עלול להיעדר במשך חודש לפחות. אוהד לויטה עתיד לתפוס את מקומו בתקופה הקרובה, כפי שהיה בשלב מוקדם יותר העונה.

השוער הליטאי נפגע במהלך אימון הקבוצה, זאת לאחר שניסה לעצור את החלוץ בן שהר במהלך משחקון פנימי. מחשש שתהליך ההחלמה מהניתוח שיעבור שטקוס יימשך מספר חודשים, הצוות המקצועי של הפועל ב"ש ינסה לצרף שוער ישראלי נוסף לסגל, לצידו של לויטה.

לרשותו של אבוקסיס יחזור הקשר האחורי, דוד קלטינס שנעדר מהמשחק מול מכבי תל אביב עקב חמישה כרטיסים צהובים. לעומתו, שיתופם של רמזי ספורי ולואיי טאהא בספק. אבוקסיס שוקל לפתוח במשחק במערך של שלושה בלמים.


שטקוס. בב"ש חוששים שייעדר זמן רב (אריאל שלום)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי