רוני לוי: "התאכזבתי, יוצאים עם הרגשה רעה מאוד"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

הירושלמים איבדו יתרון מוקדם והתפרקו בתוספת הזמן ללא קונטה המורחק. גארסיה יפספס את מכבי חיפה, איינבינדר: "הפסדנו שני שחקנים חשובים מאוד". וארן העלה פוסט נגד השיפוט

(גודל טקסט)

 בית"ר ירושלים אירחה הערב (ראשון) את בני יהודה באצטדיון טדי לעיני 9,500 צופים, וקיוותה לצמק את הפער ממכבי חיפה והמקום השני לשלוש נקודות, וכמעט הצליחה. הירושלמים עלו ליתרון בדקה ה-24 משער של וארן והובילו בבטחה עד ההרחקה של אנטואן קונטה בדקה ה-50, ובדקה ה-80 החלה ההתפרקות של הירושלמים. הכתומים השוו את התוצאה משער עצמי של אור זהבי, דור ג'אן השלים מהפך בדקה ה-90 והספיק לסיים עם צמד בתוספת הזמן בדרך לניצחון 1:3 של בני יהודה בטדי.

מיד בתום המשחק, כובש השער, אנתוני וארן העלה פוסט לאינסטגרם ובו שלח עקיצה לצוות השיפוט בראשות אוראל גרינפלד כשרשם: "קשה לשחק עם עשרה שחקנים נגד 12"


משחק סוער בטדי. (דני מרון)

רוני לוי, מאמן הירושלמים סיכם את המשחק הדרמטי: "כשאתה מפסיד אתה כועס ונסער, גם כשהובלנו 0:1 לא החזקנו מספיק בכדור ואמרתי את זה לשחקנים לאורך כל המשחק. לא הצלחנו להביך אותם בהתקפות מעבר ונענשנו". 

פעולות 'לא חכמות' של שחקניו: "כמו שאמרתי, משחק לא טוב שלנו. קבלת ההחלטות לא הייתה נכונה, ידענו שבני יהודה תעשה לנו חיים קשים, ולצערי לא היינו ביום טוב שלנו, בנוסף להרחקה והדרך שבה המשחק התפתח. חבל".

ההרחקות של גארסיה וקונטה: "אנחנו יוצאים עם הרגשה רעה מאוד, אנחנו משחקים עוד יומיים וכפר סבא זכו ליום מנוחה נוסף שזה משמעותי מאוד. נקווה לעשות את המיטב. התאכזבתי, עשינו טעויות שלא היינו צריכים לעשות אותם ושילמנו על זה בגדול".


גרינפלד מראה את הכרטיס האדום לקונטה. הרגע ששינה את המשחק (דני מרון)

דן איינבינדר המאוכזב סיכם: "כל כך הרבה אירועים בחצי שעה האחרונה של המשחק, קצת קשה לי להסתכל אחורה ולנתח, אבל ככל הנראה הגיע לנו. הפנים למשחק הבא".

ההתפרקות בסיום: "אין ספק שההרחקה השפיעה עלינו, היה לנו קצת יותר קשה לשחק עם עשרה שחקנים מחצית שלמה, הצלחנו למשוך את הזמן עד שהם השוו את התוצאה. לא קל, אבל עדיין היינו צריכים לשמור על התוצאה. לא עשינו את זה. אני לא חושב שלהתפרק זאת המילה הנכונה, שיחקנו יותר הגנתי עם עשרה שחקנים, בני יהודה לחצה והבקיעה, אכזבה מבחינתנו".

רצף המשחקים הקרוב: "איבדנו שני שחקנים מאוד מאוד חשובים וזה ישפיע עלינו בהמשך השבוע. אנחנו מספיק חזקים להתרומם ולנצח את המשחק נגד כפר סבא".


אלישע לוי מחייך. ניצחון גדול לכתומים (דני מרון)

מנגד, המאמן המנצח, אלישע לוי חייך מאוזן לאוזן בסיום המשחק: "כשמנצחים צריך לחייך. עבדנו מאוד קשה, באנו לנצח. אם נדע לשחק כמו ששיחקנו בחצי השני נגד מכבי חיפה וכמו ששיחקנו הערב, במגרש מאוד מאוד קשה, להתגונן עם הרבה שחקנים ולצאת בצורה מסודרת עם הנעת כדור מעולה, לא להיבהל אחרי פיגור, הכל אפשרי. הטבלה מאוד צפופה"

היכולת החלשה של בית"ר: "אני חושב שצריך לתת קרדיט לשחקנים שלנו, הם באו בגישה שאי אפשר לחזור בלי נקודות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי