בני יהודה עשויה לצרף זר שישי, ג'אן: "הניצחון היה מוצדק"

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | דני מרון

בעקבות הקשיים במו"מ עם עטר, חוזז ובלקמן, במועדון ינסו להחתים קשר התקפי או חלוץ זר בניגוד לתכנון המקורי. שביעות רצון מה-1:3 על בית"ר, כובש הצמד: "האמנו שזה יכול לקרות, מקווים להיות בפלייאוף העליון"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה תנסה לנצל את הימים האחרונים של חלון ההעברות, כדי להנחית שחקן חיזוק זר נוסף לסגל כאשר כל האופציות הישראליות שהיו על הפרק, בינתיים אינן יוצאות לפועל. הזהובים ניסו לצרף את אלירן עטר, מתן חוזז וגם את ניק בלקמן, אך בעוד עטר סירב להצעה הכספית מהבעלים ברק אברמוב, חוזז ובלקמן לא מוכנים לעזוב את קריית שלום וכך נאלצים ראשי המועדון, לנסות ולצרף, בניגוד לתכנון המקורי, זר נוסף, ככל הנראה קשר התקפי או חלוץ, שיהיה הזר השישי בסגל.

אמש (ראשון) רשמו הזהובים את ניצחונם הגדול ביותר העונה, אחרי שגברו 1:3 על בית"ר ירושלים בטדי. למרות פיגור מוקדם בחצי הראשון, ניצלו שחקניו של אלישע לוי, את הרחקתו של אנטואן קונטה ובזכות בליץ אדיר, שכלל שלושה שערים בעשר הדקות האחרונות של המשחק, חזרו הביתה עם שלוש נקודות יקרות, שהחזירו את הקבוצה חזק למאבק על מקום בפלייאוף העליון. ברביעי הקרוב תארח בני יהודה את הפועל חדרה, בקרב שתהיה לו משמעות גדולה, על הכרטיס לפלייאוף העליון וביום ראשון לאחר מכן תתארח הקבוצה באשדוד.

המאמן אלישע לוי, קיבל בסיום מחמאות רבות מראשי המועדון, על הניצחון היפה, בעיקר בזכות העובדה שלא חשש לעלות במערך התקפי בטדי, דבר שהשתלם לו מאוד בסיום המשחק. לוי הימר על הזר החדש, מילאלי מאייאמבלה, שרשם הופעת בכורה מוצלחת ביותר והותיר רושם שמדובר בשחקן התקפי, שעוד יתרום רבות לקבוצה. דן מורי במשחק מצוין בחלק האחורי, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ' וכמובן החלוץ דור ג'אן שסיים עם צמד גדול בדקות הסיום, היו הבולטים במגרש.


אלירן עטר וניק בלקמן לא יגיעו לשכנות התקווה (עדי אבישי)

"ציפיתי וקיוויתי לכבוש, כמו שאני מצפה לכבוש בכל משחק", אמר דור ג'אן בסיום המשחק. "האמנו שזה יכול לקרות. אפשר לומר שמהדקה הראשונה היינו בסוג של עליונות על בית"ר. זה נכון שזו קבוצה טובה ושיש להם שחקנים מצוינים והם מעלינו בטבלה, ואנשים אולי יגידו שהם בליגה אחרת, אבל באנו לפה והיינו צריכים מאוד את הנקודות ועלינו עליהם בכל הפרמטרים ואני חושב שהניצחון הזה מאוד מוצדק".

על השינוי שחל בקבוצה במחזורים האחרונים: "היכולת זה משהו שהתחיל כבר במחצית השנייה נגד מכבי חיפה, ששם שיחקנו כדורגל התקפי וטוב ועדין הפסדנו לצערנו. באנו עם אותה גישה למשחק בטדי. לקחנו את הדברים הטובים, ניקינו את מה שהיה פחות טוב נגד חיפה ומההתחלה היכולת הייתה טובה, באנו עם בטחון ודברים התחברו. לפעמים אתה משחק טוב בחצי ראשון, שולט ופתאום מקבל גול משום מקום ואתה יורד ולפעמים גם מפסיד משחקים כאלה. עלינו לחצי השני, לא איבדנו את הראש ושלטנו. הכרטיס האדום המוקדם הכניס את בית"ר ללחץ ובסופו של דבר, שלושת הגולים שהבקענו היו מוצדקים".


"שלושת הגולים שהבקענו היו מוצדקים". דור ג'אן (דני מרון)

"לכל מאמן יש את טביעת היד שלו. לאלישע ואני חושב שרואים את זה, יש את הטביעה שלו, יש לו את הדרך שהוא מאמין שבה אנחנו צריכים לשחק ואנחנו עדין בשלבי למידה איתו. אנחנו עדין לא הקבוצה שהוא וגם אנחנו, רוצים לראות. זה עניין של תהליך ואני מקווה שגם זה יגיע".

על המאבק הצמוד לפלייאוף העליון: "אנחנו מקווים מאוד להיות שם. יש כרגע ארבע או חמש קבוצות שאפשר להגיד עליהן שיהיו בפלייאוף העליון. נשאר מקום אחד, אולי אולי שניים וצריך להיאבק עליהם".

על החשש להתרסקות אחרי העזיבה של יוסי אבוקסיס ומכירתו של איסמעילה סורו: "מי שמכיר את בני יהודה, יודע שהחששות האלה, זה משהו שמלווה את הקבוצה, לא רק בעונה הזו, כי גם בתחילת העונה שעברה הייתה המחאה נגד הבעלים והיה בלגן בקבוצה אחרי שהתחלנו לא טוב את העונה וכולם יודעים איך סיימנו אותה. יש שחקנים מאוד טובים בסגל, ואולי יבואו עוד, יש חומר שחקנים טוב, מאמן טוב והשמיים הם הגבול".


זכה למחמאות על ידי ההנהלה. אלישע לוי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי