נשקלת האפשרות להעניק לשועה עזרה נוספת מטעם ארגון השחקנים

ירדן שועה
ירדן שועה | דני מרון

לאחר שעמד פעם שנייה לוועדת המשמעת וחזר לאימוני מכבי חיפה גם בארגון השחקנים רוצים לעזור לחלוץ הצעיר בתחום המנטלי. סיינסבורי ומאבוקה צפויים לחזור להרכב מול הפועל תל אביב, יונתן לוי חזר למועדון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אווירה לא פשוטה הייתה אתמול (ראשון) באימון מכבי חיפה, בעקבות ההפסד להפועל כפר סבא שמנע אפשרות לצמצם את הפער ממכבי תל אביב לשתי נקודות בעקבות התיקו של האלופה בטרנר. למרות זאת בחיפה מבינים כי הם חייבים להתעשת במהרה, לקראת המשחק הקשה נגד הפועל תל אביב בסמי עופר מחר (שלישי, 20:15). "אין לנו לוקסוס לאבד יותר נקודות לבטח לא במשחק בית וזה לא משנה מול מי אנחנו משחקים" אמרו בכרמל.

מבחינה מקצועית נראה כי המגן ארנסט מאבוקה והבלם טרנט סיינסבורי שירדו לספסל במחזור האחרון, יחזרו ל-11 של מרקו בלבול. מעבר לכך גם דולב חזיזה צפוי לחזור לסגל, אך עדיין לא בטוח שיפתח בהרכב. יחד עם הקשר גם ירדן שועה צפוי לחזור ל-18 של מרקו בלבול. בנוסף, יונתן לוי חוזר למועדון ויחל היום להתאמן עם הקבוצה.

החלוץ עמד אתמול לוועדת משמעת וחזר לאימונים לאחר השעייה של שלושה ימים. במהלך ועדת המשמעת הואשם שועה בשלושה סעיפים, אך נקנס לבסוף רק על שניים מהם וזאת לאור התערבות של ארגון השחקנים.


צפוי לחזור להרכב. ארנסט מאבוקה (מאור אלקסלסי)

מעבר לכך נציגי ארגון השחקנים שוחחו עם החלוץ שהביע חרטה על מעשיו וגם שם רוצים לעזור לחלוץ מבחינה מנטלית והם צפויים למנות עבורו עזרה מקצועית במקביל ליגאל הילל, המאמן המנטלי שמונה עבור השחקן מטעם מכבי חיפה. "מדובר בבחור טוב ומוכשר שצריך להראות את כשרונו רק על כר הדשא" אמרו בארגון השחקנים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי