דראפיץ': "אם אנחנו לא מחבקים אנשים כמו סגל, הפאק אצלנו"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אריאל שלום

מאמן מכבי נתניה דיבר במסע"ת והתייחס לעזיבת הבעלים: "רק עם אנשים כמוהו הכדורגל יתקדם, ם נתנו לו הרגשה שהוא לא רוצה להיות פה, משהו דפוק בנו". וגם: לקראת הפועל ב"ש, החתמת חן עזרא והחיזוק שעל הפרק

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

בצל ההודעה הדרמטית של הבעלים אייל סגל על כוונתו לעזוב את מכבי נתניה, עליה נחשף בספורט1, ולאחר התיק 0:0 המאכזב נגד מ.ס. אשדוד בשבת האחרונה, מאמן היהלומים סלובודאן דראפיץ' התייצב היום (שני) למסיבת עיתונאים לקראת המפגש בין קבוצתו להפועל באר שבע ביום רביעי (19:45, ישיר בספורט2).

דראפיץ' התייחס לרצונו של הבעלים לעזוב: "בלי אייל סגל אין מכבי נתניה. אנחנו במלחמה על הפלייאוף העליון רוצים לשמח אותו ואת הקהל שלו. אמרתי לצוות שלי, אייל יחזור אם נהיה טובים".

על האבידה שעזיבת הבעלים תהווה עבור נתניה ועבור הכדורגל בכלל: "זה עצוב. אנשים טובים צריך לחבק ולהחזיק כמה שיותר קרוב. בן אדם שנותן 4-5 מיליון ש"ח מכיסו הפרטי לא לילדים, למכבי נתניה – זה משהו הזוי! אם אנחנו לא יודעים לחבק בן אדם כזה, הפאק אצלנו, לא אצלו. אנחנו צריכים לחזק את האנשים האלה, רק ככה הכדורגל יתקדם. תראו מה אייל סגל עשה למועדון הזה, איפה מכבי נתניה הייתה לפני שלוש שנים. תראו את מחלקת הנוער, יש לה 25 שחקנים בנבחרות ישראל, 19 מושאלים לקבוצות אחרות. אם נתנו לו הרגשה שהוא לא רוצה להיות פה, אז ה'דפקה' אצלנו, לא אצלו".

"ברור שאני מבין את ההחלטה שלו", הביע דראפיץ' הזדהות, "אם אתה משקיע כסף, אתה רוצה לקבל הנאה והכרה. אפילו לא שיגידו תודה, אבל שלא יעשו רעש שהוא גונב וכו'. עשינו טעויות העונה, אבל לא אייל סגל עשה אותן. הוא רק נתן ותמך ועצוב לי בשבילו ובשביל מכבי נתניה". לגבי ההשפעה על השחקנים הוסיף: "אם אני אגיד שזה משפיע זה יהיה תירוץ, אתמול דיברתי עם השחקנים ואמרתי את זה גם להם".

אייל סגל (דני מרון)
אייל סגל. "אנשים טובים צריך לחבק" (דני מרון)

בהמשך, המאמן התפנה לדבר על המשחק שמצפה לו מחרתיים: "אנחנו יודעים שבאר שבע קבוצה טובה. אנחנו רוצים לשחק התקפי, לא חשוב נגד מי. רוצים לראות איפה אנחנו עומדים, להבקיע גולים ולקחת נקודות כדי להיות בפלייאוף העליון ולשחק מול אצטדיון מלא. גם חן עזרא יקבל דקות כדי לראות איך הוא מתאקלם בקבוצה".

דראפיץ' נתן קרדיט לסגל עם על החתמת עזרא: "כל הכבוד להנהלה שהביאה לנו את חן – שחקן עם יכולת אישית טובה, בגיל הנכון, שיודע להבקיע. להביא לפה את אלמוג כהן, רועי קהת ועזרא, שחקנים שפעם היו חלום והיו הולכים לקבוצות אחרות, זה של אייל. זה סימן שהוא אוהב את המועדון ורוצה להשקיע. אין ספק שזה שחקן שהיינו צריכים, אחד שכבר הוכיח את עצמו הרבה שנים".

לסיום, המאמן דיבר על תכניות הרכש בימים שנותרו לחלון ההעברות: "אנחנו זקוקים לבלם. יש לנו בלמים מוכשרים כמו צליל נחמיה, טים הויבך ודולב אזולאי, אבל צריכים עוד שחקן שיחזק את ההגנה. יש משא ומתן עם שני בלמים, אני מקווה שמחר או מחרתיים ננחית חיזוק".

דראפיץ'. יצליח להגיע לפלייאוף העליון? (לירון מולדובן)
דראפיץ'. יצליח להגיע לפלייאוף העליון? (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי