רנאן ארייאס נחת בארץ וצפוי לחתום במ.ס אשדוד

רנאן ארייאס (משמאל)
רנאן ארייאס (משמאל) | KURT DESPLENTER/BELGA MAG/AFP via Getty Images

הקשר הברזילאי בן ה-22 צפוי להצטרף לקבוצה של רן בן שמעון, שמחפש ניצחון בכורה וחייב נקודות מול נס ציונה בשלישי כדי להישאר במאבק על הפלייאוף העליון. אזולאי ישוב ל-11, גורדנה בספק

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד בדרך לרכש חדש. השחקן הברזילאי רנאן ארייאס נחת היום (שני) בישראל וצפוי לחתום ביממה הקרובה בקבוצה של ג'קי בן זקן. מדובר בקשר בן 22, תוצר מחלקת הנוער של קורינתיאנס, אשר משחק במרכז השדה. הוא שיחק בחצי הראשון של העונה ברוסלאר מהליגה הבלגית השנייה, במדיה רשם 17 הופעות וכבש שער אחד. 

בתוך כך, הקבוצה תגיע מחר (שלישי, 19:00) לאצטדיון המושבה למשחק מול נועלת הטבלה, סקציה נס ציונה. המאמן רן בן שמעון ושחקניו אופטימיים שהקבוצה תגיע בסופו של דבר לפלייאוף העליון, על אף שהתוצאות של המחזור האחרון לא היטיבו עמם. "המרחק כרגע מהמקום השישי הוא שש נקודות וזה אומר שאנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים שנותרו עד לסיום העונה הסדירה, וזה מתחיל מחר עם נס ציונה", אמרו במועדון והוסיפו: "כרגע גם המרחק מהקו האדום הוא שש נקודות אז צריך לעשות את החישובים אחרי המשחק".

תוצאת המשחק מחר נגד נס ציונה תשליך גם על נושא הרכש הזר, כאשר כרגע מספר שחקנים נבחנים ורן בן שמעון יחליט את מי הוא רוצה לצרף עד לסיום מועד ההעברות ביום חמישי. 


רן בן שמעון (לירון מולדובן)

בגזרה המקצועית, המאמן, שמקווה לרשום מחר את ניצחון הבכורה שלו צפוי לוותר על מערך שלושת הבלמים שלא הוכיח את עצמו בשני משחקיו הראשונים בתפקיד – מול מכבי תל אביב ומול מכבי נתניה. 

בן שמעון תרגל קו של ארבעה שחקני הגנה, ומסתמן שדודי תירם יאבד את מקומו בהרכב. רועי גורדנה סובל ממיחושים בשריר הירך האחורי ונמצא כרגע בספק להתמודודת, כאשר מי שאמור לשוב ל-11 הוא שלומי אזולאי, כשבקבוצה מתכוננים להתקפות המתפרצות של נס ציונה, שצפויה לצופף את ההגנה ולשחק במערך של שלושה בלמים.

הרכב משוער: רועי משפתי, בנצי מושל, ניר ברדע, טימותי אוואני, גיל כהן, פיראס אבו עאקל (רועי גורדנה), שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, יעקב בריהון, שגיב יחזקאל ודין דוד.


רועי גורדנה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי