לחמן יחתום היום ברעננה, אחד הזרים יעזוב

דריל לחמן
דריל לחמן | Evert-Jan Daniels/EuroFootball/Getty Images

הבלם בן ה-30 יצטרף לקבוצה מהשרון, לפחות אחד מבין מתיאוס, קונה ונה ישוחרר. אכזבה אחרי ההפסד 2:1 למכבי ת"א: "כרגיל, יוצאים עם מחמאות ובלי נקודות". איביץ' החמיא לאביטן

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה ממשיכה לאבד נקודות ותישאר תקועה מתחת לקו האדום עם 16 נקודות גם בסיום המחזור ה-22 לאחר שהפסידה אתמול (שני) 2:1 למכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד. הבעלים אשר אלון והמאמן ניסו אביטן ממשיכים לחזק את הקבוצה, ולאחר החתמתם של ויטלי גנון אליה סוריאנו, שחקן צפוי צפוי להצטרף היום.

מדובר בבלם נבחרת קוראסאו, דריל לחמן. השחקן בן ה-30 הגיע לפני יומיים לארץ, השלים את הבדיקות הרפואיות ויחתום בשעות הקרובות על חוזה לעונה וחצי. לחמן ייכלל בסגל כבר במשחק הליגה הקרובה מול מכבי נתניה, שייערך ביום שבת (17:15, ספורט4).

אתמול דויד מתיאוס נותר מחוץ להרכב משחק שני ברציפות, וכלל לא שותף מול האלופה כאשר שון קלימקין הועדף על פניו בעמדת הבלם כאשר החליף את בן בנימין. אחד מבין הספרדי, יא יא קונה ודיביין נה יעזבו עד לסיום חלון ההעברות ביום חמישי, וייתכן כי אפילו שניים מהם. בנוסף, המשא ומתן למכירת קייס גאנם למכבי ת"א נמשך ואם העסקה תצא אל הפועל עד לתום מועד ההעברות רעננה תקבל שני שחקנים ישראלים בתמורה.


קייס גאנם. ימצא את עצמו במכבי ת"א בסיום החלון? (אריאל שלום)

 
רשימת הפצועים גדלה אתמול, כאשר מלבד אליה סוריאנו ויואב תומר שלא היו בסגל בשל מתיחה בשריר הירך האחורי, גם בן בנימין כאמור נפצע וגם אביחי ידין. השניים האחרונים עשויים להחמיץ את המשחק ומל חניכיהם של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.

לאחר שריקת הסיום בבלומפילד, ניגש ולדימיר איביץ' אל אביטן והחמיא לו על היכולת של קבוצתו במחצית הראשונה ועל המאבק עד לשריקת הסיום מבלי לוותר על המשחק. בחדר ההלבשה של רעננה הייתה אכזבה גדולה ואחד השחקנים אמר: "כרגיל, כמעט כל העונה אנחנו יוצאים עם המחמאות אבל בלי הנקודות".


אביחי ידין שומר על דן גלזר אתמול. עשוי להחמיץ את נתניה (אריאל שלום)

ניסו אביטן אמר בסיום: "הגענו לבלומפילד כדי לשחק כדורגל חיובי ולהוציא נקודות. זה לא קל לרדוף אחרי מכבי ת"א אחרי שהיא כבשה את השער הראשון. יש לרעננה סגל שחקנים שצריך להישאר בליגה. אנחנו מאמנים בסגל הזה עם החיזוק. אני לא מסתכל על המצב מתחת לקו האדום כי כל משחק קשה והמשימה היא להגיע למחזור הליגה האחרון כשאנחנו מעל האדום, ואנחנו שווים יותר מהמקום שאנחנו נמצאים בו".



האם רעננה שוב קופחה על ידי ה-VAR, כי נראה שלא הייתה עבירה על עומר אצילי במהלך שקדם לכדור החופשי שהוביל לשער היתרון: "האוסף של ההחלטות כאלו שלנו כל כך גדול ואי אפשר עכשיו להתבכיין על זה. אין כל ספק שרעננה מקופחת העונה. הגול של יוג'ין אנסה היה מדהים ביופיו, אבל הגיע מאוחר מדי".


ולדימיר איביץ' וניסו אביטן (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי