התקרבות בין אלירן עטר לבית"ר ירושלים. הצדדים יפגשו במטרה לסגור

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

אחרי שהקבוצה הגדילה את הצעתה ל-300 אלף יורו והשחקן דרש 400, ייעשה ניסיון לצמצם את הפערים ביממה הקרובה. גורם: "שניהם צריכים להתגמש". חנן ממן גם בתמונה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הצעה משודרגת של בית"ר ירושלים לאלירן עטר. הקבוצה מהבירה העבירה לסוכנו של שחקן הכנף ממכבי תל אביב הצעה בגובה 300 אלף יורו, בחוזה לעונה וחצי, זאת לאחר שהשחקן דרש 400 אלף יורו כתנאי להצטרפות לקבוצה.

כעת, לאחר שהצדדים מתקרבים לסיכום, נשקלת אפשרות מצידה של בית"ר להציע לשחקן את מלוא חוזהו לעונה הנוכחית, זאת על מנת שיחתום עד מחר בקבוצה. ההצעה החדשה היא גבוהה יותר מהסכום הראשוני שהציע משה חוגג וביממה הקרובה צפויה להתקיים פגישה נוספת בין נציגי השחקן והמועדון, זאת כדי לנסות ולהגיע להבנות. ההערכה היא שבית"ר תציע סכום שנע בין 320-350 אלף יורו כדי לסגור את העסקה.

"חוגג לא ישלם 400 אלף יורו, אבל ברור ששני הצדדים צריכים להתגמש", אמר הבוקר (שלישי) מקורב לעסקה. יוסי בניון ורוני לוי, כך מדווחים בבית"ר, ששקלו האם להחתים את עטר – מבינים שאין אופציה ישראלית טובה יותר. כרגע ניב זריהן לא משוחרר מהפועל באר שבע וגם חנן ממן עדיין לא קיבל אור ירוק לעזוב את הדרום, אך ככל הידוע, בסביבתו של ממן מתעקשים לקבל את השחרור. אם יהיה כזה, בית"ר מנסה לצרפו.


אלירן עטר. מתקרב לבית"ר ירושלים (אריאל שלום)

במקביל, בניון בוחן גם אופציות זרות. מספר מועמדים שהיו על הפרק עד לאחרונה ירדו, לאחר שסיכמו בשווקים אחרים הפתוחים בחו"ל, כמו הליגה הרומנית, והמנהל המקצועי מנסה למצוא פתרון עד מחרתיים, כדי להנחית כאן שחקן זר ברגע האחרון.

לקראת המשחק מחר מול הפועל כפר סבא, אנטואן קונטה מורחק ודיוגו ורדסקה צפוי לפתוח בהרכב. טל בן חיים עורך אימונים מלאים ומתחרה עם אור זהבי על מקום ב-11. פרדי פלומיין יפתח בקישור. כרגע הנטייה של לוי היא לפתוח עם אנתוני וארן בחוד ולאפשר לשלומי אזולאי לחזור בהדרגה, אבל ההחלטה שלו תתקבל רק הערב, במהלך האימון המסכם.

 
בנושא אחר: כזכור, אתמול הוחלט בהתאחדות כי הקבוצה צפויה לעמוד לדין לאחר שהוגש נגדה כתב אישום, וזאת בגין השלכת חפצים לאחר ספיגת השער הראשון, דבר שגרם להפסקת המשחק. אוראל גרינפלד סימן את שני האירועים והיום הודיע תובע ההתאחדות על העמדתה לבית הדין. לפי דוח השיפוט, לאחר השער הראשון של בני יהודה אוהדי בית"ר השליכו כוס משקה מהיציע המזרחי ובקבוק משקה שפגע ברגלו של השופט הרביעי, זאת מהיציע המערבי. בנוסף, לאחר הבקעת השער השלישי נזרק בקבוק שכמעט פגע בכדור המשחק, זאת מהיציע הצפוני. בנוסף, הושלך בקבוק לעבר השופטים עם הירידה לחדר ההלבשה, בסיום המשחק.

אנטואן קונטה. מורחק (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי