אוטין "מפריע" לתכניות הרכש של מכבי חיפה, גרשון עבר ניתוח בהצלחה

איקוום אוטין
איקוום אוטין | אריאל שלום

המגן בן ה-20, שלא מצא את מקומו העונה, אינו מוכן לעבור לליגה הלאומית. מאבוקה וסיינסבורי יחזרו להרכב נגד האדומים, הבלם עבר ניתוח לתיקון בקע מפשעתי בגרמניה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תעלה הערב (שלישי) למשחק הקריטי ביותר של העונה, כאשר תארח את הפועל תל אביב באצטדיון סמי עופר כשברקע נמצא פער שמונה הנקודות ממכבי תל אביב, אשר צמח אמש לאחר שהצהובים גברו על הפועל רעננה.

בחיפה מבינים כי רק ניצחון ישאיר את הקבוצה בתוך מאבקי האליפות. הבלם טרנט סיינסבורי צפוי לחזור להרכב של מרקו בלבול, זאת לאחר שקיבל מנוחה בהפסד להפועל כפר סבא. שחקן נוסף שעתיד לפתוח במשחק הוא המגן ארנסט מאבוקה, שכבש את שער הניצחון הדרמטי של מכבי חיפה נגד האדומים בסיבוב הקודם. דולב חזיזה עשוי לחזור לסגל המשחק לאחר שני משחקים בהם ישב בחוץ, כשירדן שועה נמצא גם בתמונת ה-18 לאחר שנקנס ושב להתאמן.

בינתיים, הירוקים ממשיכים לחפש שחקן חיזוק לקישור בעקבות שחרורו של ז'אנדו פוקס. מראטין האשק הצ'כי עדיין נמצא על הכוונת של בלבול, אך ספרטה פראג אינה רוצה להשאיל את השחקן, ואילו לא הגיע עם החיפאים לסיכום על רכישתו. בקבוצה העלו שמות של מועמדים נוספים, כאשר אם יגיע שחקן, זה יהיה במתווה של השאלה עד תום העונה.


מאבוקה חוגג במפגש הקודם. יחזור להרכב נגד האדומים (דני מרון)

דילמה נוספת שקיימת במועדון היא סוגיית עתידו של המגן איקוום אוטין. המגן בן ה-20 לא מוצא את מקומו בהרכב של מכבי חיפה, ובמועדון חיפשו לשחקן כמה אופציות חלופיות בישראל ובחו"ל, דוגמת בלומל הבלגית. ברוב מדינות אירופה מועד ההעברות הסתיים והשחקן עצמו אינו מוכן לעבור לליגה הלאומית. כעת, הנהלת המועדון חושבת להקפיא את אוטין, אך במקרה כזה הוא יהפוך לשחקן חופשי והירוקים יפסידו רכישתו בכ-150 אלף יורו, ולכן לא נשללת האפשרות שיישאר בסגל עד תום העונה.

בנושא אחר. רמי גרשון עבר בהצלחה ניתוח בגרמניה לתיקון בקע מפשעתי. הבלם יחזור לישראל בהמשך השבוע ויחל בהליך השיקום עם הצוות הרפואי של המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי