לוי יערוך מהפכה בהרכב: מגבו, אדרי ואזולאי תורגלו

רוני לוי, חיים שאבו
רוני לוי, חיים שאבו | דני מרון

גם ורדסקה ישוב ל-11 של בית"ר ירושלים נגד כפ"ס (רביעי, 20:15), ייתכן שינוי נוסף ברגע האחרון. אלסייגבו הניגרי שוחרר, גם בן לדרמן יעזוב. לוי במסע"ת: "מלבד ההפסד האחרון, חושב שהסיבוב השני שלנו טוב"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד לבני יהודה, בית"ר ירושלים תפגוש מחר (רביעי) את הפועל כפר סבא, בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון עשויה להרחיק אותה משמעותית ממכבי חיפה. המטרה של המועדון נותרה להגיע לאחד המפעלים האירופאים, אבל רוני לוי יודע שגם שהפועל באר שבע עדיין לא ויתרה על המירוץ ומרוחקת רק שש נקודות ממנו.

המאמן ערך אסיפה קצרה והתמקד בהפסד האחרון לבני יהודה. בנוסף, בית"ר אישרה את הפרסום אמש לפיו רוני לוי החליט לשחרר את הקשר הניגרי שאדרק אלסייגבו (21), כשגם בן לדרמן אמור להיות משוחרר במהלך היום.

באימון המסכם תורגל כצפוי דיוגו ורדסקה במרכז ההגנה, זאת לצד אור זהבי. טל בן חיים ימתין על הספסל ואילו אנטואן קונטה מורחק. הקפטן אופיר קריאף לא ימשיך בהרכב ומי שיחליף אותו הוא שלום אדרי, כשהקבוצה תשחק בסגנון מעט יותר התקפי. תמיר עדי יגבה אותם מהספסל. בחוד, המאמן בחר לפתוח עם שלומי אזולאי. עוד שינוי של לוי: אורי מגבו תורגל בעמדת המגן השמאלי במקום מקס גרצ'קין. המאמן שוקל לערוך שינוי נוסף ברגע האחרון.

במסיבת העיתונאים, לוי סיפר את דעתו על חצי הסיבוב השני קבוצתו: "סך הכל בסדר. אני חושב שחצי הסיבוב הזה היה טוב. עד המשחק האחרון שהיה מאוד מאכזב, התוצאות היו טובות. למרות ההפסד, יש לנו כבר עכשיו עוד משחק חשוב מאוד נגד הפועל כפר סבא ונקווה שנתקן שם".


רוני לוי. "מקווה שנתקן נגד הפועל כפר סבא" (מאור אלקסלסי)

המפגש מול כפר סבא: "זוכר את המשחק הראשון נגדה בבית שלנו, היה משחק קשה. זו קבוצה שלמרות שהיא נמצאת בחלק התחתון משחקת מאוד התקפי, מנסה להיות דומיננטית. ראינו במשחק האחרון שהם הפתיעו את מכבי חיפה במשחק חוץ ועשו תוצאה נהדרת. אנחנו מצפים ליריבה קשה מאוד אבל נשתדל לעשות את שלנו".

מצבה של בית"ר: "אנחנו נמצאים כרגע במאני טיים. לקראת סוף הסיבוב וקביעת הפלייאוף, המשחקים נעשים יותר קשים, מתוחים יותר ויש יותר עניין בליגה. התחרות על המקום באירופה והקבוצות שנלחמות על ירידה. זה הופך את המשחקים ליותר קשים, יותר מותחים, וזה באמת מאני טיים".

לאחר המאמן, גם החלוץ שלומי אזולאי הוסיף לדברי מאמנו: "התחלנו טוב את הסיבוב השני, עד עכשיו היה מצוין לדעתי. במשחק האחרון הייתה לנו קצת נפילה אבל זה קורה, מאמין שזה לא יפגע הרבה בקבוצה. אם נמשיך ביכולת שלנו אז לא תהיה בעיה. המטרות של בית"ר זה לצבור נקודות ולנצח כל משחק, להגיע לפלייאוף העליון ואני מאמין שנדע מהן המטרות לפלייאוף כשנגיע לשם".


שלומי אזולאי. "מאמין שנדע מהן המטרות לפלייאוף כשנגיע לשם" (דני מרון)

ההרגשה אחרי החזרה: "אני אישית מרגיש בסדר. חזרתי, עשיתי שיקום טוב, חזרתי דווקא בזמן המתאים מבחינתי. מקווה שמחר במשחק אני ארגיש מאה אחוז ואעזור לקבוצה לנצח".

הפועל כפר סבא: "ראינו מה הם עשו למכבי חיפה, קבוצה לא קלה ואין ספק שהם השתפרו עם הזמן. אבל אני מאמין שאם נציג את היכולת שלנו סך הכל זה תלוי בנו. אנחנו מגיעים לאצטדיון המושבה והקהל שלנו תמיד ממלא אותו. אני מאמין שגם הם יעזרו לנו ואני אופטימי".

בנושא אחר: כזכור, אתמול הוחלט בהתאחדות כי הקבוצה צפויה לעמוד לדין לאחר שהוגש נגדה כתב אישום, וזאת בגין השלכת חפצים לאחר ספיגת השער הראשון, דבר שגרם להפסקת המשחק. אוראל גרינפלד סימן את שני האירועים והיום הודיע תובע ההתאחדות על העמדתה לבית הדין. לפי דוח השיפוט, לאחר השער הראשון של בני יהודה אוהדי בית"ר השליכו כוס משקה מהיציע המזרחי ובקבוק משקה שפגע ברגלו של השופט הרביעי, זאת מהיציע המערבי. בנוסף, לאחר הבקעת השער השלישי נזרק בקבוק שכמעט פגע בכדור המשחק, זאת מהיציע הצפוני. בנוסף, הושלך בקבוק לעבר השופטים עם הירידה לחדר ההלבשה, בסיום המשחק.

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אור זהבי, דיוגו ורדסקה, אורי מגבו; דן איינבינדר, עלי מוחמד, שלום אדרי, ליוואי גרסיה, פרדי פלומיין, שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי