זנטי ולזמי צפויים לפתוח מול חדרה, אלישע לוי: "יש אנרגיות טובות"

עמית זנטי
עמית זנטי | אריאל שלום

שני שינויים יהיו בהרכב בני יהודה לקראת המשחק מחר, לאור העומס על גדיר והמכה שספג ליואיץ'. המאמן: "עושים מאמצים גדולים לצרף עוד שחקן או שניים". על המהפך בטדי: "עשינו שינוי מנטלי גדול"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה חזרה מטדי ביום ראשון עם נצחון גדול 1:3 על בית"ר ירושלים, ומחר (רביעי, 19:00) תנסה להמשיך במומנטום החיובי כאשר תארח את הפועל חדרה, במשחק שתהיה לו חשיבות מכרעת בקרב על כרטיס לפלייאוף העליון. המאמן אלישע לוי צפוי לערוך שני שינויים בהרכב, כאשר אריאל לזמי ועמית זנטי, שנכנסו כמחליפים נגד בית"ר, צפויים לפתוח הפעם על חשבון מוחמד גדיר שסובל מעומס ומתיאה ליואיץ', שספג מכה חזקה ברגלו במשחק האחרון.

"כמובן שיש אווירה טובה. אחרי ניצחון מאוד חשוב בטדי ובעקבות היכולת הטובה בתקופה האחרונה, מן הסתם יש אנרגיות טובות", אמר המאמן אלישע לוי לקראת המשחק. "מאז שהצטרפתי היו לנו הרבה דברים לעשות במקביל. לשמחתי הגעתי למועדון מאוד משפחתי ויותר חשוב, מקצועי, שרוצה להתקדם ועושה הכל בשביל זה. אני רואה ביום יום את המחויבות ואת הרצון להיות טובים יותר. יש לנו עוד הרבה מאוד עבודה ומקום לשיפור, אבל בשביל זה אנחנו עובדים קשה מאוד".

השינוי ביכולת בשני המשחקים האחרונים: "אני חושב שבכל משחק אפשר היה לראות שיפור מסוים. לשמחתי, בשני המשחקים האחרונים, מול שתי יריבות חזקות מאוד, נראינו הרבה יותר טוב. במשחק מול חיפה זה לא הספיק בשביל להשיג נקודות, אבל מול בית"ר זה גם הביא את הניצחון. דיברנו לפני המשחק על כך שזה שבוע שבסיומו נקבע לאיזה כיוון אנחנו הולכים. את המשימה הראשונה עברנו, עם ניצחון חשוב בטדי, אבל מחר כבר יש לנו מפגש קשה מאוד מול הפועל חדרה, ואז ביום ראשון משחק מול מ.ס אשדוד. כמובן שכל משחק לגופו וחשוב שנגיע לכל התמודדות כזו מוכנים ב-100%".

אלישע לוי.
אלישע לוי. "יש אנרגיות טובות" (דני מרון)

על החזרה מפיגור והמהפך הגדול בטדי: "יש כאן שינוי מנטלי גדול. ספגנו שער ולא נבהלנו. נשארנו בתבנית המשחק והמשכנו בדרך שלנו. השער שספגנו היה בניגוד למהלך המשחק, אבל כל הזמן הייתי בתחושה שהשער שלנו יגיע. השחקנים המשיכו לעבוד, שמרו על הדרך וזה מראה על הרבה מאוד אופי".

לקראת הפועל חדרה: "מחכה לנו משחק קשה מול יריבה לא קלה בכלל. יהיה משחק אחר לגמרי ממה שהיה מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. נצטרך להיערך למשחק קשה מאוד ואני מקווה שנדע לעבור אותו כמו שאנחנו רוצים".

המאמן התייחס לסגנון המשחק ההתקפי שקבוצתו מציגה בחודש האחרון: "מדובר גם בשינוי פרסונלי, עם ההגעה של מאייאמבלה, שעדיין לא הגיע ל-50 אחוז מהיכולת שלו, אבל בעיקר בשינוי בגישה. אנחנו משחקים בשני מערכים, משתמשים ביותר כלים בחלק הקדמי וזה בא לידי ביטוי גם בסטטיסטיקה. מול בית"ר בעטנו 19 פעמים לשער וזה שינוי מאוד משמעותי. הכי חשוב שנדע להמשיך ככה ובעיקר שנדע להמשיך לעשות הגנה טובה במקביל".

עשו שינוי מנטלי גדול. שחקני בני יהודה חוגגים בטדי (דני מרון)
עשו שינוי מנטלי גדול. שחקני בני יהודה חוגגים בטדי (דני מרון)

לסיום, המאמן נשאל האם צפויים עוד שינויים עד לסגירת חלון ההעברות והשיב: "יש לנו בסיס טוב, שאנחנו מאוד אוהבים. בינואר לא פשוט לצרף שחקנים איכותיים ואנחנו רוצים להביא רק שחקנים שבאמת ישדרגו אותנו. אנשים צריכים להבין, בשביל ששחקן יגיע צריכים לקרות לא מעט דברים. שהשחקן ירצה להגיע, שהמועדון שלו יסכים לשחרר אותו והכי חשוב, שאנחנו נרצה אותו. לא הכל תלוי רק בנו, אבל אנחנו עושים מאמצים גדולים מאוד לצרף שחקן אחד או שניים לסגל".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, שי מזור, תאמבי סגס, עמית זנטי, מילאלי מאייאמבלה, אריאל לזמי, דור ג'אן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי