קלינגר: "מתנצל בפני האוהדים, מכבי חיפה פירקה אותנו"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אודי ציטיאט

המאמן לא ניסה לייפות את אחד ההפסדים המשפילים ביותר בהיסטוריה של הפועל תל אביב: "היינו חלשים ונרפים, לא הבאנו כלום למשחק הזה". אלטמן אחרי ה-5:0: "התביישתי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הגיעה הערב לסמי עופר אחרי ההפסד להפועל חיפה, במטרה לחזור למסלול הניצחונות ולבסס את מקומה בפלייאוף העליון. אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד, הקבוצה של ניר קלינגר התמוטטה והתפרקה על כר הדשא בכרמל, ובמשך 90 דקות כמעט ולא הורגשה. המאמן לא ניסה לייפות את המצב בסיום המשחק:

"כשאתה סופג שלושה שערים או שני שערים בשבע דקות ואז את השלישי אז דברים משתבשים, אין הרבה מה להגיד חברים, ניצחתי הרבה משחקים בחיים וגם הפסדתי, זה חלק מהסיפור, שאפו למכבי חיפה, היינו חלשים ונרפים, לא הבאנו כלום למשחק הזה, מתנצל בפני האוהדים שבאו ותומכים בנו. אני מקווה לתקן את זה כמה שיותר מהר. כל מה שתגידו ותבקרו הכל מקובל, אמיתי וצריך לדעת לקבל את הדברים האלה. מכבי חיפה פירקה אותנו בכל פרמטר, אגרסיביות, הנעת כדור, שיחקה יותר מהר, עשינו שגיאות. כל השערים הראשונים הם שגיאות שלנו. הראשון איבוד כדור, השני הכדור היה אצלנו ברגל והתברברנו ברחבה, השלישי קרן, ואז כל המשחק הלך לפח. אין יותר מדי מה לדבר על זה, רק להתנצל"


 
המקום בפלייאוף העליון:  "התקשורת דיברה על הפלייאוף העליון, או מישהו אחר דיבר, אני לא מדבר על פלייאוף עליון או על תחתון בכל הראיונות שלי. התקשורת יכולה להכתיר, אני אמרתי אחרי כל ניצחון, שצריך להישאר עם הרגליים על הקרקע. לא יצאתי מגדרי, אני יודע בדיוק איזו קבוצה יש לי ביד, אני יודע בדיוק מתי אנחנו טובים ומתי לא, והיום זה היה לא. לא אחד גדול"
 
 
כשנשאל מי הקבוצה הטובה בליגה אמר: מכבי תל אביב ומכבי חיפה מאוד שונות. אני חושב שהיום השערים הראשונים טרפו לנו את הקלפים. עשינו הכנה למשחק הזה, לפעמים דברים לא הולכים לפי התכנית, זה קשה, אבל אנחנו ספורטאים, אני בטח יודע להרים את הקבוצה, נפיק את הלקחים כמה שיותר מהר. אין לנו הרבה זמן, אני חוזר ואומר, כל הכבוד למכבי חיפה, היא שיחקה כדורגל מדהים. לא נותר לי אלא לקבל את זה בהשלמה, כמו גבר ולהמשיך הלאה".

עומרי אלטמן הוסיף: "אין מה להגיד אחרי תבוסה כזו, הרגשנו חסרי אונים. זה מביך, אין לי הרבה איך לתרץ את המשחק הזה. שני הגולים הראשונים עשו את מה שהם עשו, נכנסנו להלם, כולם קיבלו שוק מהגול של נטע ואחרי זה קיבלנו עוד מכה מרוקאביצה. אין לי הרבה מה להגיד, התביישתי מאיך שנראינו. זה לא מתאים וצריך לראות איך זה לא קורה שוב".
 

התגובות בחדר ההלבשה: "אף אחד לא הוציא מילה ואני לא חושב שזה הזמן שצריך לדבר. מחר נגיע לאימון ונדבר. זה דבר שאסור שיקרה למועדון כמו הפועל תל אביב ושכל אחד יעשה את החושבים ויבין איפה הטעויות. לא אירדם כנראה הלילה".

אלטמן. "התביישתי" (עומרי שטיין)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי