שחקני הפועל ת"א יקיימו אסיפה מיוחדת, במועדון הבינו: "פלייאוף עליון יהיה בונוס"

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | עומרי שטיין

האדומים עדיין בהלם לאחר ה-5:0 נגד מכבי חיפה ("כואב כמו האושר בכל הניצחונות הרצופים"), אווירת נכאים בחדר ההלבשה. אכזבה גדולה מרודריגס, דגני בספק לקראת ק"ש. ניסיון בהול להחתמת חלוץ ישראלי עד חמישי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב שורר הלם מוחלט לאחר התבוסה אתמול (שלישי) 5:0 נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. זה היה ההפסד הקשה ביותר של האדומים נגד היריבה מהכרמל, חמור יותר מאשר ה-5:1 ב-1988. עד אותו ערב אומלל אתמול הקבוצה מחדרוב הובסה שלוש פעמים בהפרש של חמישה שערים – פעמיים נגד מכבי תל אביב בדרבי וכן נגד מכבי נתניה ב-1960. לא כך רצו להיראות בחודרוב בישורת האחרונה של הליגה הסדירה כשמחכות בהמשך גם בית"ר ירושלים באצטדיון טדי והאלופה בדרבי. 

חדר ההלבשה הקודר ואווירת הנכאים בסיום, כשאף אחד לא הוציא מילה כפי שסיפר הקפטן עומרי אלטמן, כולל בנסיעה חזרה מחיפה עד לחודרוב, הזכירה את מה שקרה לאחר ההפסד 4:0 נגד מכבי נתניה, משחק שאחריו האדומים יצאו לדרך חדשה.

כבר הבוקר (רביעי) יגיעו השחקנים לאימון בחודרוב במטרה לקיים אספת שחקנים ללא הצוות המקצועי, שיחה פתוחה ונוקבת על מנת לנסות להבין מה קרה ומה הוביל לתבוסה. בהמשך אמור גם המאמן ניר קלינגר לדבר לדבר עם שחקניו ולנסות לשנות פאזה לקראת המשחק הביתי נגד עירוני קריית שמונה ביום שבת. האדומים ירדו למקום השישי ועלולים לאבד את המקום בפלייאוף העליון כאשר הפועל חדרה ומכבי נתניה ישלימו את משחקיהן.


אלטמן. שחקני הפועל יקיימו אסיפה מיוחדת (עומרי שטיין)

גורם במועדון: "כעת הפלייאוף העליון הפך לבונוס גדול שהמועדון חייב לאוהדים. היו לנו חמישה ניצחונות רצופים בליגה ואסור לזלזל בהם ומצד שני הכאב מהתבוסה גדול באותה המידה". לפי חישובים שעשו בצוות המקצועי, האדומים (29 נקודות) שיפגשו גם בין היתר את חדרה עצמה, זקוקים לפחות לשבע נקודות מארבעת המשחקים הנותרים כדי להבטיח את הפלייאוף העליון, שיכול להיות הבדל של שני מיליון שקלים בטור ההכנסות – מה שישפיע על התקציב לעונה הבאה. בלומפילד עשוי להתמלא במשחקים נגד מכבי תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע ומנגד יהיה כמעט שומם במשחקים נגד קבוצות מהפלייאוף התחתון.

בקבוצה ינסו לצרף עד מחר (חמישי) בחלוץ ישראלי כשמבחינתם השוק דל. קיימת אכזבה מחלוץ הרכש החדש מייקל אולהה שלא פתח אתמול בהרכב ועדיין לא הצליח לכבוש, וגם מפיליפה רודריגס שקיבל את האשראי במקומו של מוטי ברשצקי אך איבד את הכדור שהוביל לשער היתרון של נטע לביא. עומר דמארי מנגד שוב לא נכלל בסגל מסיבה מקצועית .
 

הקפטן אוראל דגני לא שיחק אתמול כמובן לאחר שעבר בדיקת אולטרסאונד שקבעה שלא החלים לחלוטין מהפציעה במפשעה והוא בספק גדול גם למשחק נגד ק"ש. חסרונו של הבלם הורגש ללא ספק. ההגנה של הפועל, שבשנה שעברה הייתה שנייה רק לזו של מכבי תל אביב, ספגה העונה כבר 32 שערים, כאשר רק סקציה נס ציונה והפועל רעננה שמדורגות מתחת לקו האדום – ספגו יותר ממנה (35 שערי חובה). בכל העונה שעברה כולל הפלייאוף התחתון ספגו האדומים 30 שערים בלבד עם קובי רפואה. גם השוער אריק ינקו שגילה יכולת טובה עד שנפצע – עדיין לא כשיר ויעבור בדיקה כדי לנסות להחזירו לאימונים.


פיליפה רודריגס. אכזבה גדולה במועדון מיכולתו (עומרי שטיין)

המאמן קלינגר שסגר סיבוב שלם על הקווים של הפועל תל אביב (שבעה ניצחונות, תיקו וחמישה הפסדים), המשיך בקו שלו ממסיבת העיתונאים בה התנצל בפני האוהדים אך הדגיש: "לא צריך לקבור את עצמנו באדמה, נסבול קצת אחרי המשחק הזה ונמשיך הלאה, נלך קדימה. פלייאוף עליון? לא אני הצהרתי על כך".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי