דיווח: קשר נורבגי מועמד לבני יהודה, גם חנן ממן ולוסיו על הפרק

פרדריק האוגן
פרדריק האוגן | Trond Tandberg/Getty Images

במדינה הסקנדינבית טוענים כי פרדריק האוגן בן ה-27, שכבש 24 שערים בתשע עונות במדי בראן מארצו, על הכוונת של הזהובים. עלות שכרו של שחקן ב"ש עלולה לטרפד את מעברו, חלוץ חדרה עשוי להגיע בטרייד עם כוכב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה תארח הערב (רביעי, 19:00) את הפועל חדרה למשחק חשוב במאבק על הכניסה לפלייאוף העליון. התבוסה של הפועל תל אביב בחיפה, במקביל לניצחונה של הפועל חיפה בקריית שמונה, גרמו למאבק צמוד על שני הכרטיסים שנותרו לשישייה הראשונה והזהובים ינסו להמשיך הערב במומנטום החיובי, אחרי ה-1:3 הגדול בטדי בתחילת השבוע. בתוך כך, ראשי המועדון וגם המאמן אלישע לוי ממשיכים במאמצים לצרף לפחות שחקן חיזוק אחד נוסף לסגל, לקראת סגירת חלון ההעברות ביום חמישי בערב.

אלישע לוי קיבל בימים האחרונים הצעות לזרים רבים שיכולים להגיע, כאשר על פי דיווחים בתקשורת הנורבגית, אחד המועמדים הוא הקשר הנורבגי פרדריק האוגן בן ה-27, שחקנה של בראן מהליגה הראשונה בארצו, במדיה כבש 24 שערים בתשע העונות האחרונות. גם בגזרה המקומית נבדקות אופציות, כאשר השמות המובילים שנמצאים על הפרק הם אלה של חנן ממן, שמתעקש לעזוב את הפועל באר שבע, וחלוץ הפועל חדרה לוסיו, שעשוי להיות משוחרר כבר הלילה לאחר המשחק מול הזהובים.

בנוגע לממן, מה שעשוי לטרפד את המעבר היא עלות שכרו הגבוהה, אם כי באר שבע עשויה לקחת חלק בתשלום השכר במקרה שהמאמן יוסי אבוקסיס יאשר לקשר לעזוב, אחרי שהחתים שני זרים חדשים ביומיים האחרונים. אחת הדרכים לאפשר את צירופו של לוסיו היא טרייד בין שחקנים, וייתכן שדור כוכב, שלא נמצא כעת בתוכניות המקצועיות של בני יהודה, יעשה את הדרך לקבוצתו של שרון מימר.

חנן ממן. גם בני יהודה לוטשת עיניים לעברו (דני מרון)
חנן ממן. גם בני יהודה לוטשת עיניים לעברו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי