מסתמן: הפועל ב"ש תיענש במשחק רדיוס בעקבות הנהמות

אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי

האדומים התייצבו בבית הדין בעקבות הנהמות במשחק בק"ש, עו"ד עידו בר נתן שייצג את המועדון: "נהמות הן לא קריאות גזעניות". הדיין ישראל שמעוני שלח רמז עבה באשר לקיום משחק הרחק מ"טוטו טרנר"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

במקביל למהפכה בסגל הפועל באר שבע, כזן שבהחלט ייתכן שתימשך גם מחר (חמישי), ביום סגירת חלון ההעברות, הערב המועדון התייצב בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בגין אשמת נהמות גזעניות מצד אוהדי הקבוצה לעבר שני שחקניה של עירוני קריית שמונה, מרכוס דיניז וג’יימס אדניי, במהלך משחק הליגה בין הקבוצות לפני כשבועיים.

כזכור, במהלך המחצית השנייה החליט השופט שלומי בן אברהם לעצור את המשחק לחמש דקות לאחר שלטענתו שמע מכיוון אוהדי באר שבע נהמות גזעניות. מי שייצג את באר שבע בדיון הוא סמנכ"ל הקבוצה, עו"ד עידו בר נתן שלא הכחיש שהיו נהמות, אך לטענתו נהמות הן לא קריאה גזעניות ולדבריו מי שנמצא במגרשים יודע שנהמות יש כלפי כל שחקן ולא רק נגד שחומי עור.

בר נתן הוסיף כי באר שבע פנתה לקריית שמונה כדי לקבל את סרטוני אבטחה מהמשחק, אולם לקבוצה מהצפון לא היו סרטונים שכאלה. בר נתן אף הגיש לדיינים דיסק און קי עם שידור המשחק והוסיף כי במהלך שידור המשחק בטלוויזיה אף אחד לא שמע נהמות ולדבריו נדרש לראות את המשחק עם ווליום גבוה מאוד, כדי להצליח לשמוע ברקע נהמות, או איזשהן קריאות בוז בכלל.


אחרי אירוע גם בקריית שמונה, מסתמן עונש רדיוס להפועל ב"ש (מאור אלקסלסי)

לפני כשבוע באר שבע עמדה לדין בחשד לנהמות גזעניות אל עבר יונס מלדה, שחקנה של מכבי נתניה, לפני משחק הגביע בין הקבוצות לפני כשלושה שבועות. הדיין נעם ליובין החליט להעניש את באר שבע בקנס כספי בסך 15 אלף שקלים ועונש רדיוס על תנאי או לחילופין משחק ביתי ללא קהל. הדיין שמעוני ציין הערב כי הדיין ליובין עשה חסד גדול עם באר שבע בדיון הקודם באשר למקרה בנתניה, כאשר לא פסק על עונש רדיוס כנגד הקבוצה, ובכך יותר מרמז באשר לעונש שבאר שבע עלולה לספוג הפעם.

בבאר שבע מעריכים כי אם אכן יופעל כנגד הקבוצה עונש רדיוס, הוא לא יצא לפועל כבר במשחק הבית של הקבוצה ביום ראשון הקרוב מול נס ציונה, אלא במשחק הבית מול הפועל כפר סבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי