אבוקסיס: "וארן? השם שלו עלה". ברדה: "אייל סגל זה מכבי נתניה"

יוסי אבוקסיס , סלובודאן דראפיץ'
יוסי אבוקסיס , סלובודאן דראפיץ' | מאור אלקסלסי

המאמן של באר שבע שמר על אופטימיות: "חושב שהרווחנו את צדק, רוצים לעשות את הקבוצה טובה יותר". עוזר המאמן דיבר על אלמוג כהן: "הוא נכס למכבי נתניה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ומכבי נתניה נפרדו הערב בתיקו 1:1 באצטדיון נתניה, במסגרת המחזור ה-22 של ליגת העל. הקבוצה של יוסי אבוקסיס, הייתה טובה יותר ויכלה לנצח את המשחק בדקה ה-93, אך נגיחה של מיגל ויטור נעצרה בקורה. האדומים רשמו תיקו שלישי ברציפות בליגה והקטינו את הפער מבית"ר ירושלים והמקום השלישי לחמש נקודות. המאמן יוסי אבוקסיס, ניסה לשמור על אופטימיות בסיום:

"היינו טובים יותר, עשינו הרבה דברים יפים היום, גם בצד ההגנתי וגם בהתקפי. אנחנו נקום וניפול על ההחלטה בשליש האחרון, היה חוסר מזל עם ויטור בסוף. אני מעודד מזה שהשחקנים נתנו את הכל עד הסוף, שיר חזר אחרי הרבה זמן ועשה משחק טוב, פצועים לא פצועים, כולם רצו. זה היה משחק מאוזן שלנו. לא גדול, אבל משחק טוב עם הרבה מהלכים יפים. אתם מפרשנים תוצאות ולא יכולת ברוב הפעמים, התוצאה היום הייתה פחות טובה"

 
חזרתו של שיר צדק: "צריך לפרגן לכל ההנהלה, בעיקר לאלונה ואסי, שפניתם אליהם בעניין והם אמרו לי שהם איתי בכל החלטה. אני שמח שהוא שיחק, הוא שחקן שלנו, יש דברים שצריך להעביר בחיים בלי אגו ואני חושב שהרווחנו. זה היה המשחק הראשון שלו אחרי הרבה זמן ואני פחדתי, אבל הוא המשיך לשחק למרות שכאב לו השריר. יש לנו הרבה עוד על מה לשחק, אנחנו צריכים אותו"
 
חלון ההעברות: "מי שירצה להיות בהפועל באר שבע, ונצליח להביא אותו אז הוא יהיה. ישראלים וזרים, אנחנו עושים מהלכים ומנסים לעשות דברים לפני סגירת החלון. וארן? השם שלו עלה, תוך כדי משחק אני מקווה שהיו התפתחויות, אנחנו רוצים לעשות את הקבוצה טובה יותר, אבל יש פה שחקנים שצריך להוציא מהם יותר"


אנתוני וארן. יגיע לבאר שבע? (אריאל שלום)

מנגד, עוזר המאמן שי ברדה, דיבר על השבוע הדרמטי שעבר על קבוצתו, שכלל הודעה הדרמטית של אייל סגל על עזיבת הקבוצה והבכורה המחודשת של חן עזרא במועדון: "אייל סגל זה מכבי נתניה. אני חושב שכל מה שנוצר פה בשלוש וחצי השנים האחרונות, אפשר להגיד שזה מאמנים או שחקנים, אבל זה רק אייל סגל. הוא מנסה להנחיל דרך, ובדרך מסויימת, בכל הקבוצות בעולם, אין מה לעשות, יש רגעים פחות טובים. אייל הוא נכס לכדורגל הישראלי, ולמכבי נתניה בפרט, ומעבר לזה, הוא צריך לקצור את הפירות. בנתניה יש דרך, אולי לפעמים לא רואים אותה. אנחנו לא משאילים שחקנים מקבוצות אחרות, אייל סגל הנחיל דרך במכבי נתניה ואנחנו מקווים שהוא יישאר איתנו". 

סיכום המשחק: "אני חושב שהנקודה לדעתי שיקפה, פתחנו את החצי הראשון בצורה מצוינת, בדקות שאתה טוב צריך להבקיע. הובלנו 0:1, סבלנו מחוסר ריכוז בגול. אני די מרוצה מאיך שנראינו ב-70 דקות, אנחנו חייבים להראות את זה לאורך כל המשחק. אני מאוד מאושר מהגישה של השחקנים, זה לא פשוט. אנחנו מאוד רוצים להיות בפלייאוף העליון"
 

 
ההרחקה של אלמוג כהן: "הוא שחקן עם המון המון אמוציות, הוא טוטאלי למועדון, הוא נכס למכבי נתניה, יכול להיות שברגעים מסוימים הוא צריך להיות קצת יותר מאוזן, אבל אני מאושר לאמן שחקן כזה".

ברדה: "אייל סגל צריך לקצור את הפירות" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי