Sport1 Banner

מסתמן: מכבי ת"א תוותר על רכש, חוזז ובלקמן יחזרו לרוטציה?

ניק בלקמן
ניק בלקמן | אריאל שלום

אחרי שנכשלו הניסיונות להחתמת גאנם ודן ביטון, נראה שהצהובים ייסיימו את החלון ללא חיזוק, כאשר צמד שחקני ההתקפה יקבל יותר דקות. מקורב לאלירן עטר: "איבד את כל שמחת החיים שלו העונה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
מכבי תל אביב נפרדה אתמול (רביעי) מאלירן עטר וארון שוינפלד, וגדלים הסיכויים שחלון ההעברות ייסגר הערב מבלי שהקבוצה תצרף אף שחקן חדש. אחרי שהמאמן ולדימיר איביץ', הצהיר שלא יהיה שינוי במצבת הזרים של הקבוצה וכל השישה (כולל אורוש ניקוליץ' הפצוע) יישארו בסגל, כידוע בדקו בקבוצה את האפשרות לצרף את קייס גאנם מהפועל רעננה או את דן ביטון מלודוגורץ הבולגרית.

מגבלות הפיירפליי עדין מונעות הוצאת כסף על רכישת שחקנים, כל עוד לא נמכרו אחרים ונכנס כסף לקופת המועדון, כך שרכישת גאנם ירדה מהפרק. גם אופציית הטרייד עם רעננה, שהועלתה כאפשרות, לא יצאה לפועל בשל סירובם של שחקנים לעזוב את האלופה ולעבור לקבוצה מהשרון.

אותם הדברים אמורים גם לגבי ביטון, לאחר שהניסיון לצרפו בעסקת השאלה עם אופציית רכישה עתידית נכשל. הבולגרים התעקשו על מכירה בלבד, כאשר תג המחיר של הקשר הישראלי נע סביב מיליון וחצי יורו, סכום אותו הצהובים כמובן לא יכולים להוציא.


דן ביטון. (Barrington Coombs – PA Images / Contributor)

אם אכן לא יצורפו שחקנים חדשים עד הערב, איביץ' עשוי, אולי אפילו בלית ברירה, להחזיר לרוטציה שלו את מתן חוזז וניק בלקמן. השניים היו מבוקשים במספר קבוצות, אך סירבו בכל תוקף לעזוב את הקבוצה.

בעוד שחוזז עוד גילה ניצוצות במספר משחקים בהם שותף, בלקמן יעדיף למחוק את העונה הזו מהרזומה שלו. האנגלי, שלא הצליח להשתלב, עשוי לקבל כעת צ'אנס מחודש, כאשר בסיום העונה יש בחוזהו סעיף שמאפשר לראשי המועדון להיפרד ממנו, למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת.


מתן חוזז (אריאל שלום)

קשה היה למצוא אמש מישהו בקריית שלום, שהופתע ממעברו של אלירן עטר לבית"ר ירושלים, לאחר שלמעשה מתחילת העונה הנוכחית, נדמה היה שאיביץ' ועטר לא משדרים על אותו הגל והתחושה היא שהמאמן הסרבי "סימן" את החלוץ והראה לו את הדרך החוצה. כבר בקיץ, אחרי שעטר החמיץ את מרבית מחנה האימון של הקבוצה בשל פציעה, הוא קיבל ממאמנו רמזים לא מעטים, על כך שהוא לא הולך לשחק תפקיד ראשי בהרכב הקבוצה.

בשלושה מארבעת משחקיה של מכבי במסגרת האירופית עטר נכנס כמחליף בשלבי הסיום של המשחקים, כאשר במשחק ההדחה מול סודובה בחוץ, הוא כלל לא שותף. גם במסגרת הליגה עטר ראה את החלוצים האחרים מקבלים קרדיט לפניו, כאשר מאז משחק הגביע נגד הפועל אום אל פאחם בו שיחק 90 דקות, הוא יצא לגמרי מהרוטציה של איביץ' ונותר בקביעות מחוץ לסגל.


ולדימיר איביץ' (אריאל שלום)

מאז שבן מנספורד עזב את המועדון, איביץ' הפך לדמות הבכירה בכל הנוגע להחלטות המקצועיות במכבי ת"א ועל פיו יישק דבר. עטר קרא את המפה, ידע שחוזהו לא יחודש בסיום העונה והבין שאם הוא נשאר בקריית שלום, הוא יראה את המשך המשחקים מהיציע. לכן, העדיף לעזוב כבר עכשיו.

בסביבתו של עטר הקפידו לשמור על שתיקה במהלך העונה כולה וגם בימים האחרונים, כשברור היה שהמעבר לבית"ר יוצא לפועל. החלוץ עצמו כהרגלו לא מדבר ולא מתראיין והסתפק בהודעת פרידה קצרה באתר הרשמי, אחרי שסגר את כל תנאיו אצל משה חוגג.

מקורב לשחקן אמר אמש בהתבטאות די נדירה לספורט1: "אלירן איבד את כל שמחת החיים שלו העונה. איביץ' התייחס אליו בצורה לא מכובדת וחבל מאוד שככה נגמר הרומן בין הצדדים. האוהדים של מכבי מתים על אלירן והוא היה צריך לקבל יותר צ'אנסים לשחק. אולי עכשיו בבית"ר הוא יחזור לחייך".

אלירן עטר (אודי ציטיאט)

עוד באותו נושא: אלירן עטר, ולדימיר איביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי