יחמיר היקה חתם בנס ציונה, שממתינה עם מינוי מאמן חדש

יחמיר היקה
יחמיר היקה | אריאל שלום

נועלת הטבלה צירפה את הקשר האלבני אחרי ששוחרר ממכבי נתניה. כשגם דור כוכב עבר לכתום לקראת סגירת החלון. לאחר פיטורי תורג'מן, מועמדותו של יובל נעים נפלה. אורי גוטמן, אריק בנאדו וגיא צרפתי בתמונה

(גודל טקסט)

אחרי הזעזוע שעברה אתמול (רביעי) סקציה נס ציונה, כאשר הודיעה על סיום דרכו של המאמן עמיר תורג'מן, הקבוצה הגיעה ליום האחרון של חלון ההעברות עם ידיעה ברורה שהיא חייבת להתחזק. לאחר צירופו של הבלם בן אל אדרי, נועלת הטבלה בליגת העל צירפה את הקשר האלבני יחמיר היקה, אשר שוחרר ממכבי נתניה.

מלבד היקה, גם הקשר דור כוכב הצטרף לשורות הכתומים, זאת לאחר ששוחרר מבני יהודה. בנוסף, גם אקס מכבי חיפה שטרכמן חתם לקראת סוך החלון במדי העולה החדשה לליגת העל.

לא מעט שמות נזרקו לאוויר בחלון ההעברות בקרב נס ציונה, כאשר היה ידוע שבמועדון ניסו לצרף שני שחקני התקפה. השמות שהיו רלוונטיים ליום האחרון של החלון היו של היקה, שהיה מבוקש גם בעירוני קריית שמונה, ושל דידייה קוגבניה מהפועל חדרה. האחרון היה אמור להיות מוקפא לאחר שאיקוום אוטין היה אמור להגיע ממכבי חיפה לחדרה, אך בשל הפיצוץ בעסקת מרטין האשק, המהלך לא יצא לפועל.

ומה בגזרת המאמן? כידוע, עוזרו של עמיר תורג'מן, ארז בלפר, ידריך במשחק הקרוב מול הפועל באר שבע ביום ראשון (20:00, שידור ישיר בספורט1). בלפר, אשר מחזיק בתעודת פרו, צפוי לעזוב לאחר המשחק, שכן הוא מלווה את תורג'מן כבר מספר שנים וביקש ממנו אישור לעשות זאת למשחק אחד. המאמן הבא צפוי להביא עמו עוזר חדש.

לא מעט שמות של מועמדים עלו, ונראה כי בקבוצה יילכו על מאמן צעיר יחסית, שכן יובל נעים לא מעוניין להצטרף משתי סיבות. הראשונה היא שהוא עסוק במאבקי העלייה מליגה א' לליגה הלאומית עם הפועל אדומים אשדוד, ובנוסף הוא מבין שהסגל הנוכחי של נס ציונה יצטרך חיזוק משמעותי כדי לשרוד בליגת העל.


עמיר תורג'מן (אודי ציטיאט)

המועמדים המובילים לתפקיד לעת עתה הם אורי גוטמן, שמבלה בימים אלה בחופשה פרטית, אריק בנאדו וגיא צרפתי. האחרון שימש כעוזרו של ברק בכר בחצי העונה הראשונה בהפועל באר שבע ושימש כמאמן ראשי בקבוצת בוגרים רק כחודש וחצי בהפועל פתח תקווה ב-2016. עם זאת, במועדון לא מתכוונים למהר עם מינוי מאמן חדש ורוצים לקחת את הזמן על מנת לחשוב ולקבל את ההחלטה נכונה.

אגב, שחקנים במועדון מאוד העריכו את תורג'מן, אך לא הופעתו מפיטוריו: "עמיר גבר, בחור טוב וישר, אבל היה צריך לעשות זעזוע שיעיר את הקבוצה. אי אפשר להיראות כמו שנראינו במשחקים האחרונים, אבל אנחנו השחקנים אשמים בזה לא פחות".


אורי גוטמן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי