פרסום ראשון: ג'וזף מנסה חתם בבני יהודה עד תום העונה

אלישע לוי
אלישע לוי | אודי ציטיאט

שחקן הכנף של איסטנבולספור (25) עבר בדיקות רפואיות, וקיבל את השחרור מקבוצתו הטורקית. לוסיו, היקה ומרין שהיו מועמדים - ירדו מהפרק. אכזבה לאחר ההפסד לחדרה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בבני יהודה קיבלו באכזבה עצומה את ההפסד הביתי 1:0 להפועל חדרה אמש (רביעי) בבלומפילד. זה היה הפסד הבית החמישי ברציפות של הזהובים, שפשוט לא מצליחים לקחת נקודות העונה באצטדיון המחודש ביפו. במועדון קיוו לראות המשכיות אחרי הניצחון הגדול נגד בית"ר ירושלים, אך כעת נותרו בעמדת נחיתות במאבק הצמוד שמסתמן על שני המקומות האחרונים בפלייאוף העליון. כעת, כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה, הזהובים רחוקים שש נקודות מהמקום השישי.

"עשינו נצחון מאוד חשוב בטדי וקילקלנו את זה", אמר אלישע לוי בסיום המשחק. "זאת הייתה הזדמנות מצוינת לעלות לפלייאוף ולא עשינו את זה. החצי ראשון היה לא טוב והשני יחסית יותר טוב, בשליטה שלנו, אבל לא ממש יצרנו מצבים. רדפנו אחריהם כל הזמן וזה היה משחק לא טוב שלנו. חבל, צריך להסתכל קדימה, זה מאוד מאכזב אבל זה הכדורגל. צריך לדעת להתמודד עם זה". 

על הנסיונות לצרף רכש: "בינואר קשה מאוד להביא שחקנים. אתה יכול לעשות טריידים כאלה ואחרים אבל אין כרגע משהו בשוק הישראלי. אנחנו עושים מאמצים גדולים, אני מקווה שנוכל להביא עוד שחקן אחד. זה לא קשור לכסף, גם אם יש כסף אין שחקנים בשוק. זה לא פשוט להביא שחקן שהוא "חי", שהמשחק האחרון שלו היה בדצמבר-ינואר – אלה השחקנים שאנחנו רוצים. לא רק אנחנו מתקשים בינואר, כולם מתקשים בינואר".

  

החל מהבוקר, אלישע, יחד עם הבעלים ברק אברמוב, עשו מאמצים אחרונים לצרף שחקן התקפה עד לסגירת חלון ההעברות הערב (19:00). מי שחתם בסופו של דבר הוא ג'וזף מנסה, קיצוני גנאי בן 25, המשחק באיסטנבולספור ורשם שתי הופעות העונה בליגה השנייה בטורקיה. כפי שפרסמנו הבוקר, השחקן נחת בסתר בישראל, ולאחר מאמצים רבים, הצליחו להשיג את השחרור ולחתום באופן רשמי על העסקה.

במהלך היום בדקו הזהובים גם את האפשרות לצרף את חלוץ הפועל חדרה לוסיו מרינאו והקשר יחמיר היקה שעשוי להיות מוקפא ממכבי נתניה. גם שמו של ג'ימי מרין, קשר הפועל באר שבע, עלה כמועמד, אולם כל המאמצים רוכזו בניסיון להחתים את מנסה.

במקביל החליטו ראשי המועדון שלא להחתים את הקשר הניז'רי יוסיפ דאודה מוסא שסיכם בקבוצה סובל משבר בכף רגלו והוא לא יהיה כשיר בשבועות הקרובים. הבעלים ברק אברמוב צפוי לרכוש את השחקן שסומן כמחליפו של איסמעילה סורו ולהחתימו רק לעונה הבאה. 

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי