המהפכה לא הושלמה: כך קריית שמונה נותרה רק עם חלוץ אחד

קיליאן שרידן
קיליאן שרידן | ויסלה פלוק

לוסיו, ג'אן, מאזו ושני חלוצים מהלאומית היו על הכוונת, אך הקבוצה הצפונית לא הצליחה למלא את החלל שהותיר שרידן והיא תקווה שיואל אבו חצירה יספיק לה על מנת לשרוד. גינסארי תורגל בהרכב לקראת הפועל ת"א

(גודל טקסט)

לא פחות משישה שחקנים הצטרפו במהלך חודש ינואר לקריית שמונה, ששחררה במקביל חמישה אחרים והשלימה סוג של מהפכה בסגל כשהמטרה ברורה: לשרוד בליגת העל. למרות מבול השינויים, בצפון נותרו מאוד מתוסכלים מכך שהקבוצה לא הצליחה להחתים מחליף לקיליאן שרידן ונשארה עם יואל אבוחצירה כחלוץ היחיד בסגל. "העובדה שלא הגיע חלוץ יכולה להתברר כקריטית להמשך מאבקי התחתית", הודו במועדון.

המועמד המוביל של המאמן קובי רפואה להחליף את שרידן היה לוסיו מהפועל חדרה, שקיבל הצעה חסרת תקדים במונחים של קריית שמונה – יותר מ-300 דולר לעונה וחצי, אך סירב בתוקף להצטרף. לאחר שהבינו כי הברזילאי אינו על הפרק, בצפון ניסו למצוא חלוץ בכל מחיר ופנו לדור ג'אן מבני יהודה, מוסא מאזו מנס ציונה ואפילו לשמעון אבו חצירה מרמת השרון ואלון בוזורגי מאחי נצרת, אולם כל הניסיונות כשלו והקבוצה תיאלץ להסתדר במשחקים שנותרו עם חלוץ טבעי אחד.

מי שהצטרפו לסגל של קריית שמונה הם מאליק פוסטר שתפס את מקומו של ג'ון רואיז המאכזב, אחמד עאבד ששב מהפועל תל אביב לקדנציה נוספת, עידן רטה שהגיע מרמת השרון, דילן דה יונג שבא מהליגה בניו זילנד, שמואל שיימן ששב מקדנציה קצרה בהולנד והאחרון לחתום היה ראדו גינסארי, אקס הפועל חיפה, ששב לישראל לאחר שלא השתלב ברוסיה והגיע בין היתר גם בעזרת שיימן, ששיתף איתו פעולה בעבר בכרמל.

היום ערכה קריית שמונה את האימון המסכם לקראת משחק החוץ החשוב מחר (שבת החל מ-14:40, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון בלומפילד נגד הפועל תל אביב. למרות רצף מדאיג של שבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, רפואה ניסה לעודד את שחקניו לקראת המפגש מול האקסית והבהיר כי עליהם לבוא דרוכים וחדורי מטרה. מי שהתאמן עם הקבוצה לראשונה הוא גינסארי, שאף תורגל בהרכב ועשוי לפתוח על חשבון עומר לקאו שייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים.

הרכב משוער: גד עמוס, אורי צעדון, מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, שמואל שיימן, סמואל בראון, עדן קארצב, סילאס דה סילבה, ראדו גינסארי, איסמעיל ריאן, אחמד עאבד, יואל אבוחצירה.




למרות ההצעה המפתה, לא רצה לעלות צפונה. לוסיו (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי