הרבה תכניות, אפס החתמות: סיכום היום האחרון של החלון בחדרה

שרון מימר, רון קלר
שרון מימר, רון קלר | אודי ציטיאט

פניית הפרסה של חיפה בטרייד אוטין-גורפינקל וההחלטה שלא להתחזק בכוח לאור המומנטום החיובי, השאירו את הקבוצה של מימר ללא רכש. לקראת כפ"ס, במועדון בטוחים: "ניצחון יציב אותנו עם רגל אחת בפלייאוף העליון"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לא מעט תכניות היו להפועל חדרה בבוקר היום האחרון של חלון ההעברות, אך בחלוף המועד האחרון להחתמת חיזוק, אתמול (חמישי) בשעה 19:00 בערב, הקבוצה נותרה עם תכניות בלבד וללא רכש. יום קודם לכן, חדרה סיכמה עם מכבי חיפה על טרייד במסגרתו יצטרף אליה איקוום אוטין הניגרי, בעוד יהב גורפינקל היה אמור לחזור לירוקים, שרצו לפנות מקום לזר שישי על מנת להחתים את מרטין האשק. לאור הסיכום, דידייה קוגבנייה היה צפוי להיות מוקפא. אוטין כבר נפגש עם ראשי המועדון ואף היה אמור להגיע לאימון בכורה, אבל אז הגיעה מחיפה ההודעה על כך שהאשק לא יחתום, מה שהוביל לביטול הטרייד והשאיר בחדרה את גורפינקל וקוגבנייה, שינסה לשקם את הקריירה בחצי השני של העונה.

סאגה נוספת התרחשה סביב החלוץ הברזילאי לוסיו, שהיה אחד השחקנים המבוקשים בליגה במהלך החודש האחרון. גם ביממה האחרונה זכה השחקן למספר הצעות משודרגות מצד קריית שמונה, אך סירב לעבור צפונה וגם אופציית בני יהודה, שעמדה על הפרק, נדחתה על ידי הברזילאי שהחליט להישאר בחדרה עד תום העונה ולא להאריך את חוזהו בשלב זה.

ההחתמה הראשונה של החדרתיים בחלון הנוכחי הייתה זו של השוער עדי טבצ'ניק, שכבר שיחק בקבוצה בעונה שעברה ובקיץ חתם בהפועל תל אביב כשוער שלישי. במועדון קיוו למצוא שוער במשך זמן רב, אחרי הפציעה הקשה של חביב אוחיון, אך מעבר לכך החליטו שלא לצרף שחקנים בכוח, שכן נכון לעכשיו הקבוצה קרובה להבטיח את הישארותה בליגה ואולי אף להשתחל לפלייאוף העליון עונה שנייה ברציפות.

גורפינל ואוטין. הטרייד בוטל, כל אחד נשאר במקומו (לירון מולדובן, אריאל שלום)
גורפינל ואוטין. הטרייד בוטל, כל אחד נשאר במקומו (לירון מולדובן, אריאל שלום)

שני שחקנים שהוחתמו מתוך ראייה לעונה הבאה הם ריף מסיקה ופיראס מוגרבי. הקשר ששיחק באום אל-פאחם עד לאחרונה הספיק לעבור בינתיים להפועל ראשון לציון, אותה ינסה לעלות לליגת העל לפני שיצטרף לחבורה של שרון מימר. באשר למוגרבי, בחדרה קיוו שיצטרף כבר במהלך חודש ינואר, אלא שסכנין החליטה שלא לשחררו. זר נוסף שהוחתם הוא ג'וניור אוזוקווה, שהגיע במקומו של ג'ונתן סיסה הפצוע, שנכנס להקפאה.

אחרי סגירת החלון, הפועל חדרה רוצה להמשיך את המומנטום המרשים מהשבוע האחרון, בו ניצחה את נס ציונה ואת בני יהודה, ולהשיג שלוש נקודות גם נגד הפועל כפר סבא. "ניצחון נגדה יציב אותנו עם רגל אחת בפלייאוף העליון, ואולי אף יותר מזה", אמרו בקבוצה. מימר ייאלץ להסתדר ללא המגן דיא לבאבידי והקשר מוחמד אבו פאני המוצהבים, כאשר מנגד, מי שיחזרו לסגל וצפויים להשתלב בהרכב הם סולומון דניאל ולוסיו.

על פי האימון המסכם, נראה כי המאמן מתלבט האם להמשיך במערך של שלושה בלמים. במקרה כזה, חגי גולדנברג יוסט לעמדן המגן הימני במקומו של לבאבידי והקפטן מנשה זלקה יפתח במרכז ההגנה. אפשרות אחרת היא מעבר לקו של ארבעה שחקני הגנה, כאשר אם מימר יבחר באופציה הזו, קוגבנייה עשוי לפתוח  אחרי שאתמול כבר קיבל הודעה על הקפאתו.

לוסיו. חיזרו אחריו, אך הוא סירב לעזוב (אריאל שלום)
לוסיו. חיזרו אחריו, אך הוא סירב לעזוב (אריאל שלום)

מימר אמר לקראת המשחק: "מחכה לנו קבוצה שהוכיחה במחזורים האחרונים שהיא חזקה ואיכותית מאוד, שיכולה לנצח כל יריבה בכל מגרש. כפר סבא במומנטום מצוין. נצטרך לבוא בשיא המוכנות כדי להמשיך את הרצף שלנו ולהצליח במשימה שהצבנו לעצמנו".

בנוגע לחלון ההעברות שנסגר ולסגל של חדרה אמר מימר: "אני מאוד מרוצה מהסגל שיש פה, שמח שבסופו של דבר שמרנו על השחקנים שלנו ועל המרקם המיוחד של הקבוצה. במועדון הזה יש אווירה מיוחדת, ואני סומך על כל השחקנים שיש לנו בסגל שיידעו מה המטרות שניצבות לפנינו בארבעת המשחקים שנותרו ויגיעו לכל משחק מחדש על מנת לתת 200 אחוז".

בחדרה חילקו השבוע מאות כרטיסים בבתי ספר ויאפשרו מחר שוב כניסה חופשית לנשים, ילדים וחיילים שיגיעו באדום. על אף מזג האוויר הגשום שצפוי, בקבוצה מאמינים שמאות אוהדים יגיעו לדחוף אותם במשחק החשוב.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, חגי גולדנברג, ירין חסן, ויסאם רבאח, יהב גורפינקל, ג'ורג' פוצ'יבה, סולומון דניאל, אליאל פרץ, דידייה קוגבנייה (מנשה זלקה), רועי זיקרי, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי