ממן ערך אימון בכורה: "מכבי חיפה זה יופי של וולקאם לי ולאלירן". ניצן נפצע

חנן ממן
חנן ממן | דוברות בית"ר ירושלים

קשר הרכש של בית"ר התאמן לראשונה ועשוי לפתוח: "מודה על ההזדמנות, נדבר על המגרש". השוער פרק את האצבע ובספק למשחק, כ-30 אוהדים הגיעו לבית וגן והשליכו אבוקות

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

חלון ההעברות נסגר בצורה מוצלחת מבחינת בית"ר ירושלים, וכעת בקבוצה חוזרים לעסוק בכדורגל. אחרי שאלירן עטר התאמן אתמול (חמישי) לראשונה עם חבריו החדשים, היום ערך אימון בכורה הרכש השני הגדול של הצהובים-שחורים, חנן ממן. הקשר, שהגיע מבאר שבע וילבש את הספרה 7, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "ההרגשה מדהימה. שמח מאוד לחזור לפה, מודה על ההזדמנות, מחכה לעלות על המגרש, לשמח את הקהל כמה שאפשר ולסיים את העונה כמו שצריך. יש לנו אירופה, יש לנו גביע. התגובות מדהימות, כולם תומכים ואוהבים. אני יודע מה צריך לעשות ונדבר על המגרש".

על המשחק שמחכה לבית"ר נגד מכבי חיפה ביום שני הקרוב אמר ממן: "זה יופי של וולקאם לי ולאלירן. מקווה שנעשה תוצאה טובה, שהקבוצה תנצח ושהקהל יחזור לשמוח, מקווה מאוד שזה מה שיקרה".

בשורות פחות טובות התקבלו מכיוונו של איתמר ניצן, שפרק את האצבע באימון ובשלב זה מוגדר בספק למפגש עם הירוקים. בקבוצה מקווים ומאמינים שהשוער יהיה כשיר וישחק.

ממן באימון הבכורה בבית
ממן באימון הבכורה בבית"ר ירושלים (באדיבות בית"ר ירושלים)

לקראת קרב הצמרת, האווירה מתחממת בעיר הבירה. כ-30 אוהדים הגיעו לאימון שנערך הבוקר בבית וגן עודדו את השחקנים, קראו בשמם של עטר וממן וביקשו מהם לנצח את מכבי חיפה. יש לציין שהאימון עבר בשקט יחסי וללא תקריות יוצאות דופן. במועדון ישנה ציפייה גדולה לקראת העימות עם קבוצתו של מרקו בלבול, על רקע מאבקי הצמרת והשאיפה של בית"ר להמשיך להתמודד בצמרת הגבוהה עד סוף העונה.

רוני לוי התייחס לרכש הטרי: "החיזוק הזה הוא בדיוק מה שרצינו מחלון ההעברות. אני מאוד מרוצה ובטוח שגם חנן וגם אלירן יתרמו לנו בהמשך העונה. עכשיו נמשיך לעבוד קשה ואני מאמין בקבוצה ובטוח שנמשיך לעבר המטרות שלנו".

בינתיים, המאמן כבר חושב על ההרכב. ליוואי גארסיה ייעדר מהמשחק, ובשל חסרונו של גדי קינדה, לוי עשוי לתת הזדמנות ראשונה לממן ולאפשר לו לערוך הופעת בכורה כבר במשחקו הראשון בקבוצה, לצד דן איינבינדר ועלי מוחמד. איינבינדר לא התאמן אתמול בשל עומס, אך לפי ההערכות צפוי להיות כשיר ליום שני. מבחינת ההגנה, דיוגו ורדסקה ימשיך ב-11, כאשר אנטואן קונטה ערך אימון חלקי בלבד ורק ביום ראשון תתברר סופית מידת כשירותו. כזכור, הצרפתי ספג כרטיס אדום במשחק נגד בני יהודה וריצה את עונש ההשעייה נגד הפועל כפר סבא.

ייתכן שאת המשחק הראשון שלו במדים הצהובים-שחורים, עטר יתחיל על הספסל, אך בכל מקרה הוא מתוכנן להשתלב במהלך 90 הדקות ויהיה בסגל. "מעכשיו, כשממן ועטר כאן, תהיה תחרות גדולה מאוד לא רק על ההרכב, אלא גם על המקום בסגל. חלק מהשחקנים שישבו על הספסל, יצטרכו להתאמץ כדי להישאר שם", אמרו בקבוצה.

אווירה חמה בבית וגן (ספורט1)
אווירה חמה בבית וגן (באדיבות בית"ר ירושלים)
מפגן תמיכה של אוהדי בית
מפגן תמיכה של אוהדי בית"ר (באדיבות בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי