רגע לפני היורו: נבחרת אוקראינה תארח את נבחרת ישראל

ערן זהבי
ערן זהבי | אודי ציטיאט, סקופיה

החבורה של אנדי הרצוג תצא ב-07.06 למשחק הכנה בלבוב אצל אנדי שבצ'נקו וחניכיו - שהעפילו לטורניר היוקרתי אותו הם יתחילו שבוע לאחר מכן באמסטרדם מול הולנד

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תצא ב-07.06 למשחק ידידות מול נבחרת אוקראינה בעיר לבוב, כך נקבע היום (שישי). ההתמודדות תהווה הכנה עבור הנבחרת המקומית לקראת יורו 2020, שייצא לדרך שבוע לאחר מכן.

אוקראינה, תחת הדרכתו של כוכב העבר אנדיי שבצ'נקו, העפילה ליורו בצורה מרשימה אחרי שסיימה את בית' ב' במקום הראשון עם 20 נקודות והקדימה את אלופת אירופה פורטוגל ונבחרת סרביה, שבדומה לישראל, תתמודד בפלייאוף העלייה בחודש מארס.

המשחק הראשון של אוקראינה ביורו ייערך ב-14 ביוני מול הולנד החזקה באמסטרדם וארבעה ימים מאוחר יותר היא תתמודד מול מנצחת פלייאוף A או D. החבורה של שבצ'נקו תנעל את הבית, ממנו היא כמובן מקווה להעפיל, בבוקרשט, שם מצפה להם משחק מול אוסטריה, שעלתה לטורניר לאחר שגברה בין היתר גם על נבחרת ישראל.

מנגד, הנבחרת של אנדי הרצוג תתארח עוד קודם לכן כאמור בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו בהאמפדן פארק אצל סקוטלנד, כשניצחון יוביל את ישראל לגמר בו היא תפגוש את המנצחת בין נורבגיה לסרביה, כאשר הזוכה תעפיל ישירות לטורניר היוקרתי.

 

יערוך משחק הכנה לקראת היורו מול ישראל. אנדריי שבצ'נקו (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי