כנגד כל הסיכויים? באשדוד מאמינים שאפשר לסיים במקום השישי

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים | דני מרון

בעיר הנמל מנסים לגלות אופטימיות לקראת ארבעת מחזורי סיום העונה, על אף שאחרי בני יהודה והפועל כפ"ס יחכו להם מפגשים נגד מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. מרין ייכלל בסגל של בן שמעון, ארייאס צפוי לפתוח

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-23 בליגת העל יימשכוגם מחר (ראשון), ובמשחק המוקדם תארח מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א את בני יהודה, כשנותרו ארבעה משחקים לסיום העונה הסדירה והחלוקה לפליאוף העליון והפלייאוף התחתון. באשדוד, המדורגת עשירית שנמצאת במרחק שש נקודות מהמקום השישי, מאמינים למרות הכל כי ביכולתם להתברג בסופו של דבר בין ששת המקומות הראשונים, על אף שבשני מחזורי סיום העונה יארחו את מכבי חיפה ויתארחו בטדי אצל בית"ר ירושלים.

 
גורם במועדון אמר לקראת המשחק הקריטי עבורם נגד בני יהודה: "אנחנו מכירים את המספרים, המשמעות היא שקבוצה שתצבור 37 נקודות תהיה בין שש הראשונות ולנו אסור לאבד שום נקודה כרגע". שלושת המשחקים הבאים הם נגד כפר סבא בחוץ וכאמור מול מכבי חיפה בבית ונגד בית"ר ירושלים בחוץ, כך שיש גם מי שלא לציטוט מאשרים שמדובר ב"מבצע כמעט בלתי אפשרי" אשר מתחיל מחר נגד בני יהודה.

רן בן שמעון אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מגיעים עם שתי מטרות למשחק הזה, הראשונה היא ליצור המשכיות והשנייה להשאיר את חלום הפלייאוף בחיים. אנחנו מרגישים שהקבוצה משתפרת מיום ליום ומגיעים חדורי מטרה להצליח".


רן בן שמעון (לירון מולדובן)

כידוע, אשדוד חיזקה עצמה בחלון ההעברות כשצרפה בדקה ה-90 את הקשר ג'ימי מרין מהפועל באר שבע ועוד קודם לכן את הקשר ראנן ארייאס מהליגה הבלגית השנייה.

ארייאס כבר שותף כמחליף במחזור הקודם נגד סקציה נס ציונה ואילו מרין יערוך מחר את הופעת הבכורה שלו תחת המאמן רן בן שמעון, שיחליט אם לעלות עם הקוסטה ריקני בהרכב פותח או על הספסל. הקשר רועי גורדנה שנפצע בשריר הירך האחורי במשחק נגד מכבי נתניה ולא שותף נגד סקציה נס ציונה, חש הטבה אבל ההחלטה אם יהיה בסגל הרחב תקבע רק מחר בהתכנסות לקראת המשחק.

באשדוד מחמיאים לשוער רועי משפתי על יכולתו בשבועות האחרונים, כמו גם לחלוץ דין דוד שכבש צמד באמצע השבוע נגד נועלת הטבלה. במועדון טוענים כי משפתי ודין דוד ראויים להיות בסגל הרחב של נבחרת ישראל לקראת המשחק בפלייאוף היורו נגד נבחרת סקוטלנד.

הרכב משוער: רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, ניר ברדע, גילי כהן, ראנן ארייאס (פיראס אבו עאקל), שלומי אזולאי, מוחמד כנאען, יעקב בריאון (ג'ימי מרין), שגיב יחזקאל, דין דוד.


משפתי. ראוי להיות חלק מסגל הנבחרת המורחב? (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי