איביץ' בטוח: "הגיע לנו לנצח, הפועל חיפה בקושי הגיעה למצב"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי

המאמן הסרבי לאחר ה-1:1: "אסור לנו לאפשר ליריבה להבקיע בתוספת הזמן. לא מודאג מהמשחק הקרוב של מכבי חיפה ומרוכז רק בקבוצה שלי". סילבס: "הראש כבר בשבת נגד נתניה. אין לנו זמן לשמוח. אנחנו חזק במאבק"

(גודל טקסט)

בתום דקות סיום מותחות, הפועל חיפה סחטה הערב (שבת) נקודה סופר מפתיעה ממכבי תל אביב, זאת לאחר שער שוויון של נס זמיר בתוספת הזמן של המשחק, אשר אושר לאחר בדיקת VAR וקבע 1:1 באצטדיון סמי עופר.

המאמן המאוכזב ולדימיר איביץ' סיפר בסיום המשחק: "חושב שאנחנו ראויים ליותר מנקודה אחת. היינו הקבוצה הטובה יותר וגם פספסנו מספר מצבים. הפועל חיפה הבקיעה אחרי מצב אחד, שבקושי אפשר לקרוא לו ככה, אבל זה הכדורגל".

השער שספג בתוספת הזמן: "אני עדיין צריך קודם לצפות במשחק שוב ולנתח אותו, אבל בשום מצב אנחנו לא יכולים לאפשר ליריבה להבקיע שער בתוספת הזמן. אני לא יודע מה היה עם ה-VAR כי לא היה מסך מולי".


שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים בסיום (מאור אלקסלסי)

הפער בטבלה: "אנחנו צריכים לחשוב רק על מכבי תל אביב ולהתרכז רק בזה. המשחק הקרוב של מכבי חיפה לא מדאיג אותי" סגל הקבוצה אחרי ינואר: "מרוצה מכל השחקנים שלי ואני יצעד איתם עד סוף העונה". 

מנגד, חיים סילבס, שהיה מרוצה מהנקודה שהשיג, סיפר: "בוודאי שאני מרוצה. בדרך כלל במשחקים נגד מכבי ת"א, במיוחד כשאתה סופג שער תמיד יש ירידה באמונה של הקבוצות. כמו בכל התקופה האחרונה, גם היום הראינו שאנחנו תמיד במשחק ודוחפים כל הזמן קדימה. בסוף גם באנו על שכרנו".

הדרך לפלייאוף העליון: "זה יהיה עוד קשה וארוך מאוד. נעשה את זה צעד-צעד. אנחנו לא רצים בכל סוף משחק לטבלה. אנחנו חזק במאבק ועשינו את שלנו להיום. כמו שאפשר לראות, השחקנים לא מוותרים על אף נקודה".


סילבס. "אנחנו חזק במאבק" (מאור אלקסלסי)

חיזוק הקבוצה בינואר: "הבאנו כמה שחקנים וחלק גם חזרו מפציעות. כשיש חילוף כמו נס זמיר אפשר להבין שהשתדרגנו כקבוצה. כרגע, הראש שלנו ביום שבת למפגש עם מכבי נתניה, אין לנו זמן לשמוח משום דבר. הייתה לנו תקופה רעה מקודם אבל נלחמנו בה. אנחנו נלחמים עד הסוף תמיד וזה נכון לגבי כל מי שנמצא בהפועל חיפה. לא נוותר עד שנשיג את המטרה שלנו"


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי