אושר גדול בהפועל חיפה, כץ: "תיקו שכולו ניצחון"

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

הבעלים מרוצה מהתיקו נגד האלופה ואף חשף את השיחה עם המאמן לפני המשחק. ורמוט? "אחד השחקנים הכי איכותיים ששיחקו כאן איי פעם, אני דוחף לכך שיישחק". סירושטיין צפוי לחזור מול נתניה. וגם: המסר של אלטמן

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

תקופה נהדרת עוברת על הפועל חיפה. הקבוצה של יואב כץ וחיים סילבס חזרה ובגדול למקום המוליך לפלייאוף העליון עם שבע נקודות בשלושת המחזורים האחרונים. בקבוצה שמחו במיוחד לאחר התיקו אתמול (שבת) נגד האלופה מכבי תל אביב. מעבר לנקודה היקרה ולשער השוויון הדרמטי של הקשר נס זמיר (שער ראשון שלו מאז המחזור ה-11), במועדון ציינו כי לאורך כל המשחק הקבוצה היוותה יריב של ממש לאלופה תוך עמידה טקטית נהדרת בזכות ההכנה הטובה של המאמן לקראת המשחק.

הבעלים יואב כץ אף סיפר כי האמין עוד לפני המשחק שקבוצתו יכולה לנצח את הצהובים. כץ אמר על השיחה בינו לבין המאמן: "אמרתי לחיים שננצח והוא אמר שאני היחיד שמאמין בזה. בעיניי התיקו הזה הוא כולו ניצחון. זה היה מאמץ בלתי רגיל של כולם וזה מה שעשה את ההבדל לטובתנו. הבאנו מספר שחקנים בחלון ההעברות בינואר וכבר מהיום הראשון הם השפיעו על הקבוצה".

על המשך העונה: "המשימה העיקרית היא המשחק הקרוב נגד מכבי נתניה. היא שיחקה טוב נגד הפועל רעננה וגם היא רוצה מאוד נקודות אך עלינו לנצח אותה בכדי לסיים את העונה בפלייאוף העליון". עד לסיום העונה הסדירה תפגוש הפועל חיפה גם את סקציה נס ציונה במשחק בית וכן את בני יהודה באצטדיון בלומפילד.


שחקני הפועל חיפה. גם האלופה לא הצליחה לנצח אותה (מאור אלקסלסי)

על גילי ורמוט ששוב לא שיחק: "חבל לי, אני מנסה לדחוף לזה שהוא ישחק יותר. מאוד חשוב לי שגילי ישחק ואני חושב שהוא אחד השחקנים הכי איכותיים שאיי פעם שיחקו בהפועל חיפה, אבל זו החלטה מקצועית ואני מכבד אותה".

הפועל חיפה הגיעה למשחק ללא הבלם מיקי סירושטיין שסובל ממתיחה וצפוי לחזור בשבוע הבא, אך גם בלעדיו משחק ההגנה שוב היה טוב כאשר גם תומר אלטמן רשם הופעה שנייה בהרכב הראשון. אלטמן: "ביום מן הימים אחזור למכבי תל אביב כי זה הבית שלי. אני מרוצה מהתיקו וחושב שכל השחקנים נתנו את הנשמה ולא נשברנו לרגע. רוב האנשים לא האמינו בנו וחשבו שנבוא לטיול אבל הוכחנו הקרבה וגם כבשנו שער גדול".

חיים סילבס מאושר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי