לוי: "ההתחלה שלי ושל עטר בחיפה הייתה קצת קשה". איינבינדר ייבדק

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

לפני המשחק מול הירוקים, המאמן התייחס לחלוץ: "יש לי את הדרישות שלי ולפעמים זה לוקח זמן, סיימנו את אותה עונה בצורה מצוינת". הקשר ייעדר, במועדון חוששים מפציעה ארוכה

(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים מפתיעים מול בני יהודה והפועל כפר סבא, בית"ר ירושלים המתחדשת – ככל הנראה עם אלירן עטר וחנן ממן שתורגלו בהרכב – תקווה לשוב מחר (שני ב-20:15) למסלול הניצחונות כשתארח באצטדיון טדי את מכבי חיפה במסגרת המשחק המרכזי של המחזור ה-23 בליגת העל. בעוד הירוקים יקוו לצמק את הפער מהמוליכה מכבי תל אביב לשלוש נקודות, הצהובים שחורים ינסו לשמור על הפרש חמש הנקודות מהפועל באר שבע, שניצבת במקום הרביעי בטבלה.

בבית"ר מקווים שדן איינבינדר, שנפגע בברכו מול כפר סבא ולא יהיה בסגל מול מכבי חיפה, לא ייעדר תקופה ארוכה. הקשר סובל מכאבים וצפוי להיבדק בקרוב. המאמן רוני לוי תרגל את ההרכב שלו וערך מספר שינויים באימון, ונראה כי ההרכב כמעט סגור. איתמר ניצן כשיר ויפתח בין הקורות. חנן ממן ואלירן עטר שתורגלו אתמול (עטר בקו שמאל) אמורים גם לפתוח, ואופיר קריאף צפוי לשחק במרכז השדה לצד עלי מוחמד וממן. אנטואן קונטה, שזומן לשיחה קשה עם בניון אתמול, התנצל ואמור לפתוח. ליוואי גרסיה ייעדר כמובן בגין צבירת כרטיסים צהובים.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, מקס גרצ'קין; עלי מוחמד, אופיר קריאף, חנן ממן, פרדי פלומיין (לירן רוטמן), אלירן עטר; שלומי אזולאי.

למסיבת העיתונאים התייצבו המגן מקס גרצ'קין והמאמן רוני לוי, שאמר בפתיחת דבריו: "עטר וממן? מדובר בשני שחקנים מנוסים ואיכותיים, שהם שחקני התקפה עם מספרים ורקורד ואני בטוח שהם יעזרו לנו מאוד בהמשך. מערכת היחסים שלי עם עטר? כמאמן, יש לי את הדרישות המקצועיות שלי מהשחקנים ולפעמים לוקח זמן עד ששחקנים מתחברים ועושים את מה שאני דורש. עם אלירן בהתחלה במכבי חיפה זה הלך קצת קשה, אבל אחרי החודש הראשון זה היה מצוין וסיימנו את העונה בצורה טובה כשזכינו ביחד בגביע המדינה".

המשחק נגד מכבי חיפה: "היה לנו שבוע מאוד מאכזב, קילקלנו לעצמנו חודשיים וחצי טובים מאוד גם ביכולת וגם בתוצאות, אבל אני אופטימי ואני מסתכל על ניצחון מול מכבי חיפה ומקווה שנעשה משחק טוב מאוד בבית שלנו. מצבת הפצועים? איתמר ניצן בסדר גמור, איינבינדר לעומתו לא ישחק".


אלירן עטר במדי מכבי חיפה. "ההתחלה הייתה קשה" (ערן לוף)

הקריאות לעברו מהקהל: "אני מבין את האוהדים, הם רוצים שהקבוצה תנצח ותשחק כדורגל טוב. זה דבר טבעי בכדורגל, זה לא קיים רק בבית"ר ולא רק עם רוני לוי. אני מאוד מקווה שנשמח אותם ואעשה את המקסימום עבור זה".

על משחק ההגנה: "כשספגנו את השני מול כפר סבא, לחצנו אותם ולא הורדנו את הראש. לצערי גם בפנדל וגם במצבים הנוספים לא הצלחנו להבקיע, אבל בהחלט יכול להיות שנצטרך להשתפר בפן ההגנתי. נצטרך לדעת להתמודד עם מצבים קשים במהלך משחקים, זו יכולת של קבוצה, של שחקנים ושל מועדון. אנחנו שואפים להיות יותר טובים. גם נגד בני יהודה וגם נגד כפר סבא, הלכנו אחורה במקום להגדיל את התוצאה. בשני המשחקים היינו יכולים להבקיע עוד, אולי זה משהו בראש – זו בוודאי לא דרישה. אנחנו שואפים לשלוט כל הזמן ובטח להגדיל את התוצאה כשאנחנו מובילים, מקווה שבעתיד נלמד מהטעויות ונתקן".

על אנתוני וארן שעבר להפועל באר שבע: "המהלך הזה נעשה ואנחנו מבחינתנו מסתכלים קדימה על הסגל שיש לנו ואנחנו בוטחים בו".

התנהגותו של אנטואן קונטה: "בואו נעשה סדר, הוא חרג במשחק האחרון וקיבל כרטיס אדום מיותר, אבל קצת החמירו אותו. הוא מתנהג נהדר ביום יום והוא בחור מקסים. מידי פעם הוא טועה כמו כל שחקן ולא צריך לתלות או להרוג אותו, תאמינו לי שאני הראשון לחנך ולהעמיד במקום".


"מידי פעם הוא טועה, כמו כל שחקן אחר". אנטואן קונטה (דני מרון)

על מזג האוויר הקר שצפוי מחר בטדי: "שטויות. השחקנים ירוצו ויהיה להם חם, לנו בחוץ יהיה קצת יותר קשה". 

גרצ'קין: "ברגע שהמשחק מתחיל, לא חושבים על מזג אוויר. מינוס 15 מעלות או פלוס 40 מעלות, משחקים כדורגל. הפסדים? זה קורה בכדורגל, שהוא ענף מאוד נזיל. התחלנו טוב בשני המשחקים, אך לצערנו לא הצלחנו להפוך את התוצאה. כמקצוענים, אנחנו מנסים להשתפר וללמוד מהטעויות שלנו. הקהל? מזג האוויר יהיה לא פשוט מחר, אבל בכל זאת אני מבקש מהקהל שיגיע כי אנחנו צריכים אותו. אנחנו רוצים לשמח אותו. המשחק מחר הוא סוג של מאני טיים עבורנו, זה משחק שבשבילו אנחנו משחקים כדורגל".

על עטר וממן שהצטרפו: "אלירן וחנן, מהמעט שיצא לי להכיר בימים האחרונים, הם בחורים נהדרים. מקצועית, זו תוספת כוח משמעותית עבורנו. רואים את האיכויות שלהם באימונים, הם נראים חדים ומתאמנים בקצב מאוד גבוה".

איך יוצאים לדרך חדשה: "היו לנו חודשיים וחצי במהלכם עשינו את העבודה כמו שצריך. גם בחלק גדול מאוד משני ההפסדים האחרונים עשינו את הדברים כמו שצריך, אבל לפעמים פחות הולך. הגדולה היא לצאת מהמצב ואני בטוח שזה יקרה, כי אנחנו מתאמנים נכון ומנסים להשתפר. מחר זו הזדמנות מצוינת עבורנו לצאת לדרך חדשה".

על אצטדיון טדי: "זה עדיין מבצר. כרגע באים טיפה פחות אוהדים? יש נסיבות והמועדון עושה הכל בשביל לשפר את הנוחות. עושים מבצעים, בונים חניות ועושים את כל מה שתלוי בנו כמועדון עבור האוהדים, שנשאר להם רק להגיע כי אנחנו באמת צריכים אותם איתנו".


מקס גרצ'קין. "אנחנו צריכים את האוהדים איתנו" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי