צפו בתקציר: שער בכורה ל"מאיו", 0:1 לבני יהודה על אשדוד

דור ג'אן חוגג
דור ג'אן חוגג | דני מרון

מאיימבלה כבש לראשונה ומחזיקת הגביע קיזזה את הפער מהמקום השישי לשתי נקודות. גאדיר נפצע והוחלף ומנסה קיבל דקות ראשונות. קבוצתו של בן שמעון איבדה כמעט סופית את הסיכוי להתברג בשישייה הראשונה

(גודל טקסט)

זה היה משחק של להיות או לחדול עבור שתי הקבוצות – מ.ס. אשדוד ובני יהודה נפגשו הערב (ראשון) באצטדיון הי"א בידיעה שהפסד יבטיח באופן כמעט רשמי את המקום בפלייאוף התחתון. האורחת הגיעה מוכנה יותר והשיגה 0:1 חשוב שצמצם את הפער מהפועל חיפה הנמצאת במקום השישי לשתי נקודות.

בני יהודה עלתה ליתרון בדקה ה-24 על ידי שחקן הרכש מילאלי מייאמבלה, שעבר את ניר ברדע ובעט למרכז השער ובהמשך הכניע את רועי משפתי לאחר שהשתלט על הריבאונד. כעבור חמש דקות אלישע לוי נאלץ לערוך חילוף כפוי בגלל פציעתו של מוחמד גאדיר, ובמקומו נכנס לאריאל לזמי.

עם זאת, בני יהודה כמעט הכפילה את היתרון לפני הירידה למצחית, כאשר כדור קרן חכם הגיע לליואיץ' ששיגר בעיטה מסובבת משאל שכמעט פגשה את המסגרת. אשדוד מנגד הגיעה למצב ממשי ראשון בדקה ה-64 לאחר כדור טוב של כנעאן למושל, שרשם החמצה גדולה מקרוב.

בהמשך בני יהודה הצדיקה היתרון והייתה קרובה מספר פעמים למצוא את השני, אך רק חוסר מזל מנע יתרון כפול. חלוץ הרכש ג'וזף מנסה עלה להופעת בכורה בדקה ה-79. כאמור בעקבות הניצחון בני יהודה שבה למקום השביעי על חשבונה של מכבי נתניה והיא תקווה להמשיך את הרצף החיובי נגד הפועל באר שבע בבלומפילד. אשדוד מנגד שרק נס ימנע ממנה לשחק בפלייאוף התחתון תתארח אצל הפועל כפר סבא.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי