במכבי ת"א התלוצצו: "מספיק שזהבי ייתן טיפ לשחקני ההתקפה וכבר הרווחנו"

דור מיכה, ערן זהבי
דור מיכה, ערן זהבי | ערן לוף

בקבוצה הסכימו לבקשתו להצטרף לאימונים: "מקצוען שכולם יכולים ללמוד ממנו". האלופה תשחק נגד הנוער כדי לבחון את כושרו של דור פרץ שחזר להתאמן ואולי אף ייכלל בסגל נגד ק"ש. וגם: שבע שנים לניצחון המוחץ בדרבי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אוהדי מכבי תל אביב ציפו לרכש בחלון ההעברות בינואר. בינתיים הם קיבלו 'שחקן חיזוק' אחר: הקבוצה הודיעה שערן זהבי יחל להתאמן עם הקבוצה במטרה לשמור על כושר בזמן שפתיחת הליגה הסינית נדחתה לאפריל בשם התפשטות נגיף הקורונה ומצב החירום שהוכרז בסין. שחקני מכבי תל אביב קיבלו בהתלהבות גדולה ואפילו בסוג של התרגשות את הבשורה על כך. כפי שדווח בספורט1, זהבי פנה לראשי מכבי וביקש להצטרף לאימוני קבוצה לפחות לחודש הקרוב ובקריית שלום נעתרו מייד לבקשה ושמחו לקבל את השחקן שזכה בשלוש אליפויות רצופות עם הקבוצה.

"ערן זהבי מקצוען, כולם יוכלו ללמוד ממנו", אמר גורם בקבוצה. "מי שמכיר את זהבי יודע שהוא מתאמן תמיד ברצינות גדולה והלוואי שהשחקנים כאן ישתפרו בזכותו. מספיק שהוא יזרוק טיפ אחד או שניים לשחקני ההתקפה וכבר הרווחנו".

הקבוצה תקיים השבוע משחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון, בעיקר כדי לבחון את כושרו של הקשר דור פרץ, שהחלים מניתוח בגיד המפשעה ולאחר הליך שיקום ארוך של שלושה חודשים. הקשר חזר לאימונים מלאים עם הקבוצה. פרץ צפוי לקבל דקות משמעותיות במשחק נגד הנוער ואם ירשים, הוא עשוי להיכלל בסגל למשחק הבא נגד עירוני קרית שמונה ביום ראשון בבלומפילד. פרץ, כזכור, לא שיחק מאז החמישה באוקטובר אז מכבי תל אביב סיימה בתיקו נגד הפועל חדרה.

מי שיחזור בוודאות להרכב הוא הקשר דן גלזר שהחמיץ את המשחק האחרון נגד הפועל חיפה (תיקו 1:1) לאחר שריצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים.


דור פרץ (אריאל שלום)

עוד במכבי, הצהובים ציינו היום באתר הרישמי של המועדון שבע שנים לניצחון המוחץ 0:4 על הפועל תל אביב בדרבי בעונת 2012/13. זה היה הדרבי הראשון של ערן זהבי במדים הצהובים, אם כי את ההצגה גנב אלירן עטר עם צמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי