"ניהלנו משא ומתן עם אלירן עטר, ירדן שועה ומתן חוזז"

ירדן שועה
ירדן שועה | עומרי שטיין

אלישע לוי, מאמן בני יהודה, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM: "מכירת חיסול? ממש ממש לא. הייתה כוונה אמיתית לצרף ישראלים בכירים". וגם: המשחק מול אבוקסיס וב"ש הסיכוי להתברג בפלייאוף העליון

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

"מכירת חיסול בבני יהודה? אין תחושה כזו, ממש ממש לא. ניהלנו במהלך החלון האחרון משא ומתן עם שחקנים ישראלים בכירים כמו ירדן שועה, אלירן עטר ומתן חוזז. לא הייתה מגמה של חוסר רצון להתחזק. לא רצינו את רונאלדו, אלא שחקנים שהיו יכולים לבוא לבני יהודה – כאלה שחלקם כבר שיחקו פה בעבר – הייתה כוונה אמיתית לצרף אותם והתשובה הסופית הייתה שלהם ולא שלנו". הדובר הוא אלישע לוי, מאמן הקבוצה מהשכונה, שהתראיין הערב (שני) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם לנושא הרכש. 

סיכוייה של בני יהודה להתברג בפלייאוף העליון: "אחרי הניצחון החשוב נגד בית"ר, המשחק נגד חדרה הרס לנו. לשמחתי, הייתה לנו הזדמנות נוספת וניצחנו באשדוד. יש לנו הזדמנות להגיע לשישייה הראשונה, בוא נקווה שהפעם נעשה את זה. המצב שלנו הוא הכי קשה והוא גם הכי טוב, כי אנחנו תלויים בעצמנו. אם ננצח, נהיה בפנים. צריך לרכז את כל הכוחות למשחק מול באר שבע, שהיא קבוצה מצוינת. מאז שהגעתי, הפסדנו שלוש פעמים בבית וניצחנו שלוש פעמים בחוץ – זה נתון לא יאומן. יש עונות, מה לעשות, שאתה יכול להסתבך למטה וחלילה גם לרדת ליגה, שזה אסון עבור מועדון מיוחד וטוב כמו בני יהודה. יש רצון להיות בפלייאוף העליון כי אנחנו ווינרים שרוצים הכל, אבל אני מכיר קבוצות שרצו ורצו ורצו ובסוף הסתבכו".

האם הוא מרוצה מכך שבחר בבני יהודה: "זו לגמרי הקבוצה הנכונה עבורי. אני מרגיש שבאתי למקום משפחתי ותומך, זה מאוד מתאים לי. בני יהודה זו קבוצה שחוותה הצלחות בגביע ובליגה בשנים האחרונות, אבל הפעם היא נקלעה לעונה לא פשוטה שהתחילה לא טוב עם אווירה לא טובה. הסיטואציה הייתה לא פשוטה, אך אחרי חודש וחצי בתפקיד אני חושב שהגעתי למקום הנכון מכל הבחינות. אם היינו מפסידים לכפר סבא, היינו מסתבכים בקלחת של התחתית. אם היינו מפסידים לאשדוד, אותו סיפור. הקבוצה לא נמצאת במצב שהיא הייתה רגילה להיות בו בשנים האחרונות".


מרוצה בבני יהודה. אלישע לוי (אריאל שלום)

המשחק הקרוב מול הפועל באר שבע והאקס יוסי אבוקסיס: "אם מדברים על תרבות ספורט, יוסי עשה דברים יפים וגדולים בבני יהודה צריך לדעת להעריך אותו על כך, בדיוק כמו שאני עשיתי דברים יפים בזמנו בבאר שבע. אם מדברים על תרבות, אסור לשכוח את מה שבן אדם עשה במקום כזה או אחר".

על כך שהוא לא מצא קבוצה במשך זמן רב: "שימו לב איזה מאמנים חזרו לליגת העל לאחרונה: רוני לוי, ניר קלינגר ורן בשמעון – זאת אומרת שאין תחליף לניסיון. אין לי כמובן שום דבר נגד המאמנים הצעירים, אבל גם לאנשים בגילי יש מקום בכדורגל. קיבלתי כמה הצעות, כך שהייתי בבית מבחירה. כשהגעתי לבני יהודה זה נעשה מתוך בחירה ואני שמח על כך מאוד".

הביקורות שספג בתקופתו כמאמן נבחרת ישראל: "ראיתם מאמן בנבחרת ישראל שלא ביקרו אותו? את הרצוג לא מבקרים כיום? את קשטן וגרנט לא ביקרו בזמנו? זו זכות גדולה לעבוד בנבחרת ישראל, אבל מה לעשות שבהרבה מאוד משחקים אתה מפסיד. ביקורת יש על כל אחד, צריך לדעת להכיל אותה כל עוד היא הוגנת ועניינית".

 
 
"ראיתם מאמן נבחרת שלא ספג ביקורות?" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי